افتتاح فاز دوم پارک سالار مشکات تا پایان هفته – اختصاص فضای ورزشی ویژه بانوان در پارک مفاخر

0 9

سید امیر حسین علوی شهردار رشت ضمن صدور دستور ویژه برای ایجاد فضای ورزشی مخصوص بانوان در پارک مفاخر گفت: فاز دوم پارک سالار مشکات باید تا پایان هفته آماده افتتاح شود.

عصر کاسپین/ با توجه به کمبود فضاهای ورزشی ‌و پارک‌های مخصوص بانوان و دستور ویژه شهردار رشت برای اختصاص فضاهای ویژه به بانوان در مناطق مختلف شهر سید امیر حسین علوی شهردار رشت از پارک مفاخر بازدید به عمل آورد.

در این بازدید مقرر گردید که قسمتی از پارک مفاخر رشت برای فضای اختصاصی بانوان در نظر گرفته شود، همچنین شهردار رشت دستور داد نسبت به تجهیز این قسمت از پارک به ست‌های ورزشی پارکی، میز شطرنج، میز پینگ پنگ و تجهیزاتی از این قبیل اقدام گردد.

علاوه بر این موارد، با توجه به وجود یک ساختمان نیمه کاره در وسط پارک مفاخر و طبق تفاهم‌نامه شهرداری و اداره کل منابع طبیعی استان گیلان مقرر گردید که شهرداری منطقه چهار با هماهنگیهای لازم این ساختمان را از منابع طبیعی تحویل گرفته و برای تعریف کاربری فرهنگی مناسب با پارک آن را بازسازی نماید.

بازدید میدانی از دو پارک واقع در محدوده پل طالشان برنامه دیگر شهردار رشت بود که در آن سید امیر حسین علوی پیگیری ادامه اجرای پروژه پارک جدیدالحداث ابن سینا و بازگشایی آن در اسرع وقت را مورد تاکید قرار داد و دستورات لازم برای تسریع در نصب ست‌های ورزشی خریداری شده، میز پینگ پنگ و ایجاد فضای سبز را صادر نمود.

شهردار رشت در ادامه بازدیدی هم از پل خشتی چمارسرا داشت و با توجه به اینکه سازمان عمران و بازآفرینی شهری بازسازی و مرمت این پل را در دستور کار دارد، قرار شد که محوطه بیرونی و حاشیه‌ای آن توسط شهرداری منطقه چهار بعد از مشخص شدن مالکیت عرصه بازپیرایی شود.

لازم به ذکر است، افتتاح فاز دوم پارک سالار مشکات تا پایان هفته از تاکیدات مهم شهردار رشت در بازدیدهای به عمل آمده بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × 3 =