تجهیز مراکز درمانی تامین اجتماعی گیلان به دستگاه دیزل ژنراتور

0 7

مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان ازتجهیز مراکز درمانی تامین اجتماعی گیلان به دستگاه دیزل ژنراتور خبر داد.

عصر کاسپین/ دکتر حسین ابراهیمی اظهارداشت : با اعتباری بالغ بر۴۲هزار میلیارد ریال مراکز درمانی تامین اجتماعی گیلان به دستگاه دیزل ژنراتور مجهز شدند.

وی با بیان اینکه مراکز درمانی باید در شرایط بحرانی و حوادث غیر مترقبه، همواره آمادگی کامل برای  ارائه خدمت رسانی به مردم و جامعه را داشته باشند، افزود: اگر مراکز درمانی نتوانند درمواقع بحران، شرایط ارائه خدمت به مردم را پایدار نمایند احتمال آسیب های جبران ناپذیر بر شهروندان اجتناب ناپذیر خواهد شد.

دکتر ابراهیمی با ذکر اینکه مراکز درمانی تامین اجتماعی گیلان آمادگی ارائه خدمت برای روزهای سخت را یکی از برنامه های مهم و حیاتی خود می داند، تصریح کرد: از آنجایی که قطعی برق می تواند دارو ها و تجهیزات حساس پزشکی را آسیب پذیر نماید، تجهیز مراکز درمانی به دیزل ژنراتورهای قوی می تواند این نگرانی ها را به حداقل برساند.

مدیردرمان تامین اجتماعی خاطر نشان کرد: ۱۲ مرکز درمانی تامین اجتماعی گیلان به دستگاه دیزل ژنراتور مجهز شده اند و فقط مرکز درمانی تخصصی لاهیجان به خاطر احداث ساختمان جدید و مرکز درمانی فومن برای بازسازی فضای داخلی ساختمان در آینده نزدیک به دستگاه دیزل ژنراتور تجهیز خواهند شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 + 14 =