توسعه سامانه نسخه الکترونیک با دو راهبرد کوتاه مدت و میان مدت در دستور کار سازمان قرار دارد

0 13

دکتر کاملی مدیرکل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران به همراه کارشناسان سازمان و شرکت پشتیبان نسخه الکترونیک (erx) در سفر دو روزه به اداره کل بیمه سلامت استان گیلان سیاست اخیر سازمان را توسعه سامانه نسخه الکترونیک با دو راهبرد کوتاه مدت و میان مدت بیان کردند

عصر کاسپین/ به منظور بررسی نیازمندی های توسعه ای سامانه نسخه الکترونیک سازمان و در راستای ارتقای کاربرسندی و رضایتمندی هر چه بیشتر شرکای کاری ، دکتر محمداسماعیل کاملی مدیرکل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران به همراه کارشناسان زیرمجموعه و تیم شرکت پشتیبان نسخه الکترونیک (erx) از ۱۵ لغایت ۱۶ آبان در اداره کل بیمه سلامت استان حضور یافتند.

دکتر کاملی ضمن تشکر از اقدامات اداره کل در شناسایی و بیان نیازمندی ها به استفاده بالغ بر ۷۰% از پزشکان از سامانه نسخه الکترونیک سازمان اشاره کرد و دلیل آن را پشتوانه دولتی و اطمینان نسبت به امنیت داده ها دانست.

وی تصریح نمودند سیاست اخیر سازمان ، توسعه سامانه نسخه الکترونیک با دو راهبرد کوتاه مدت و میان مدت است تا سایر استارت آپ ها نیز جهت رقابت ، در مسیر ارتقای سامانه خود تلاش بیشتری نشان دهند.

مدیرکل دفتر خدمات تخصصی سازمان تاکید کردند در ادامه عملیاتی کردن نیازمندی های با اولویت بالا در کوتاه مدت ، قصد آن داریم در میان مدت بازمهندسی و اصلاح ساختاری در پنل فعلی صورت گیرد تا ضمن پاسخگویی به نیازهای فوری فعلی ، پیش بینی برای تغییرات آینده نیز فراهم باشد.

وی ابراز امیدواری کرد با تعامل مستمر تیم فنی پرتوان اداره کل بیمه سلامت استان با همکاران دفتر تخصصی به زودی شاهد اثرات بسیار خوبی در ارتقای نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک در سطح کشور خواهیم بود.

در ادامه دکتر عاطف راد مدیرکل بیمه سلامت استان ضمن تشکر از حضور همکاران ستادی و شرکت پشتیبان نسخه الکترونیک ، استقرار نسخه الکترونیک را زمینه ساز اجرای برنامه های عظیم ملی همچون تغییر سیاست ارز ترجیحی ، تخفیف فرانشیز و صندوق بیماریهای خاص و صعب العلاج بر شمردند و بر ضرورت کاربرپسندی و ساده سازی نسخه نویسی توسط پزشکان در سامانه سازمان تاکید کردند و بیان داشتند رضایتمندی شرکای کاری استقبال بیشتری از نسخه الکترونیک erx را به دنبال خواهد داشت و گام بزرگی در مسیر برندسازی سازمان خواهد بود.

لازم به ذکر است این دوره که با حضور نماینده پزشکان دکتر کامبیز قربانی متخصص داخلی و فلوشیپ بیو انفورماتیک برگزار گردید نیازمندی های شناسایی شده توسعه ای در حوزه های نسخه نویسی و نسخه پیچی به تفصیل بیان شد. همچنین در بازدیدهای میدانی از موسسات طرف قرارداد ، چالشها و پیشنهادات شرکاری کاری و نحوه اجرای قوانین اعمال شده در سامانه از جمله ارز ترجیحی ، تخفیف فرانشیز و صندوق بیماری های خاص و صعب العلاج مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × چهار =