حضور آگاهانه در راهپیمایی بیانگر اتحاد قوی ملت ایران است

0 8

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه این حضور آگاهانه در صحنه بیانگر اتحاد قوی ملت ایران در مقابله با استکبار و جاهلیت تروریست‌پرور مدرن است، گفت: مردم مسلمان و استکبارستیز رشت همزمان با سراسر کشور همدلی و هم‌صدایی خود را به استکبار جهانی نشان دادند.

عصر کاسپین/ حمید رضا امام پناهی صبح دیروز (جمعه) در جمع راهپیمایان ۱۳ آبان‌ روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: خداوند متعال را شاکریم که بار دیگر توفیق حضور آگاهانه در صحنه دفاع از انقلاب، ولایت، آزادی و امنیت را به مردم با اخلاص و زمان‌شناس ایران اسلامی و رشت عطا فرموده است.

وی با بیان اینکه این حضور آگاهانه در صحنه بیانگر اتحاد قوی ملت ایران در مقابله با استکبار و جاهلیت تروریست‌پرور مدرن است، افزود: حضور حماسی و دشمن‌شکن آحاد مردم، به خصوص دانش‌آموزان آینده ساز در راهپیمایی نشاندهنده پایبندی به اصول و ارزش‌های ترسیم شده از سوی امامین انقلاب و محکومیت شرارت‌های تجزیه طلبانه و تروریستی اخیر است.

فرماندار شهرستان رشت گفت: امسال نیز در یوم‌الله سیزدهم آبان که یادآور تبعید معمار کبیر انقلاب، کشتار وحشیانه دانش‌آموزان توسط رژیم وابسته پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا است، مردم مسلمان و استکبارستیز رشت همزمان با سراسر کشور همدلی و هم‌صدایی خود را به استکبار جهانی نشان دادند.

امام‌پناهی ضمن قددرانی از مردم بیان کرد: به پاس این حضور شکوهمند، بر خود لازم می‌دانم از تمامی مردم انقلابی رشت، مسئولان و دست‌اندرکاران برگزاری مراسم بزرگداشت یوم الله سیزدهم آبان تشکر و قدردانی ‌کنم.

حشمت‌الله قنبری از اساتید دانشگاه و پژوهشگر تاریخ اسلام در اجتماع راهپیمایان یوم‌الله ۱۳ آبان در میدان مصلی رشت سخنرانی کرد.

در خاتمه این مراسم و پس از قرائت قطعنامه، فرماندار رشت در نماز عبادی-سیاسی جمعه که به امامت آیت‌الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت اقامه شد، حضور یافت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × 2 =