دیدار مدیرعامل آسایشگاه معلولین و سالمندان گیلان با مدیرکل بهزیستی گیلان

0 10

صبح روز پانزدهم آبان ماه ، سید علی حسینی مدیرعامل آسایشگاه معلولین و سالمندان گیلان به اتفاق هیئت همراه با حضور در دفتر مدیریت اداره کل بهزیستی گیلان با سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان دیدار و در راستای بررسی مشکلات مرکز و برطرف نمودن موانع و مشکلات با یکیدگر گفتگو و تبادل نظر کردند.

عصر کاسپین/ در این دیدار که معاون توانبخشی و مسئول روابط عمومی بهزیستی گیلان نیز حضور داشتند، مدیرکل بهزیستی گیلان با اعلام حمایت از فعالیتهای مرکز آسایشگاه سالمندان و معلولین گیلان اظهار داشت: فعالیتهای مرکز آسایشگاه سالمندان و معلولین گیلان همواره در راستای خدمت به مددجویان بوده است و سازمان بهزیستی نیز در این مسیر پشتیبان مراکز نگهداری و توانبخشی خواهد بود.

سیدمهدی خدمت بین دانا در ادامه این نشست لزوم رسیدگی به مشکلات مراکز را بسیار مهم برشمرد و گفت: هرگونه ارتقاء کیفیت در ارائه عملکرد مراکز موجب عرضه خدمات مطلوب به مددجویان بهزیستی خواهد بود و برای تحقق این امر که رسالت اصلی بهزیستی است همه باید تلاش کنیم.

وی در پایان ضمن تشکر از تلاش های دست اندرکاران آسایشگاه سالمندان و معلولین مرکز استان خاطرنشان کرد: زحمات و اقدامات دست اندرکاران و نیروهای خدوم آسایشگاه های نگهداری و توانبخشی کاری به مثابه جهاد و ایثارگری است و بر خود وظیفه می دانیم تا همواره قدردان این عزیزان باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج − دو =