سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان:بسیج، استوار و با صلابت، پیشرفت و عزت ایران را تضمین کرده است

0 11

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، فرهنگ بسیجی را یک جریان ریشه‌دار مکتبی و انقلابی دانست و گفت: این شجره طیبه در میادین مختلف، استوار و با صلابت ایستاده و حیات انقلاب و تداوم پیمایش پرشتاب قله‌های رفیع و افتخارآفرین پیشرفت، عزت و سربلندی کشور را تضمین کرده است.

عصر کاسپین/ دکتر حیدرعلی بالو – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی فرارسیدن هفته بسیج را به ملت ایران و همه سلحشوران این شجره طیبه تبریک گفت.

در متن پیام تبریک سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان آمده است؛

 شجره طیبه بسیج مظهر پاکی، شجاعت، عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان خارجی و همچنین نشان‌دهنده رشادت، جوانمردی‌ها و غیرت مردان و زنان در سراسر ایران اسلامی است.

هفته بسیج فرصتی دوباره برای تجدیدعهد و پیمان با آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و بیعتی دوباره با مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) است که پیوسته اهداف بلندی همچون یاری‌رساندن به دین خدا و امت اسلامی را در همه عرصه ها، دنبال می‌کنند.

فرهنگ بسیجی یک جریان ریشه‌دار مکتبی و انقلابی است که با بصیرت و آگاهی عمیق از فرهنگ ناب حسینی در عاشورا نشات‌گرفته و در امتداد ظهور حضرت بقیه‌الله الاعظم در میادین مختلف، استوار ایستاده و حیات انقلاب و تداوم پیمایش پرشتاب قله‌های رفیع و افتخارآفرین پیشرفت، عزت و سربلندی ایران اسلامی را تضمین کرده است.

 

این‌جانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس، مدافع حرم، مدافع سلامت و همچنین شهدای مظلوم و مقتدر امنیت، هفته بسیج را به‌تمامی بسیجیان سرو قامت، مردمی و ولایتمدار تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامتی و سربلندی این عزیزان را در کنار همه مردم شریف ایران  اسلامی از درگاه خداوند متعال، آرزومندم.

 

دکتر حیدرعلی بالو

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 + 6 =