پایبندی شهرداری رشت به شفافیت و پاسخگویی

0 12

شهرداری رشت در راستای ادامه رویکرد شفافیت، کلیاتی از نحوه هزینه‌کرد بودجه حوزه تشریفات و تبلیغات محیطی را ارائه میکند، زیرا معتقد است پاسخگویی مانند هر زمان دیگر مسیر قطعی مدیریت شهری می‌باشد.

 

عصر کاسپین/ بنا بر رویکرد و اولویتهای مورد تاکید سید امیر حسین علوی شهردار رشت شفافیت و پاسخگویی مانند هر زمان دیگر مسیر و هدف قطعی مدیریت شهری می باشد.

 

در همین راستا و به جهت رفع ابهام در خصوص اعتبارات سرفصلهای تشریفات و تبلیغات محیطی در شهرداری قابل ذکر است که هزینه کردهای شهرداری در دو بخش تشریفات و تبلیغات محیطی شامل (ساخت کلیپ، تیزر، موشن، طراحی، چاپ و نصب بنر و اسپیس فریم) کاملا شفاف بوده وجهت اطلاع رسانی عموم شهروندان ارائه می گردد.

 

قابل ذکر است بودجه تشریفات شهرداری رشت معادل یک میلیارد و پانصد میلیون تومان و هزینه تبلیغات محیطی هشتصد میلیون تومان بوده که از مجموع هزینه کل حوزه تبلیغات محیطی ۲۵ درصد مختص به ساخت تیزر و کلیپ به درخواست روابط عمومی شهرداری رشت بوده که تنها دو مورد از آن مربوط به کلیپ مناسبتی تبریک شهردار (۴ درصد) و سه مورد نیز ساخت کلیپ ویژه گزارش عملکرد شورای شهر رشت (۱۱ درصد) و مابقی موارد مربوط به موارد روتین حوزه روابط عمومی شامل گزارشهای عملکرد شهرداری و پروژه‌های عمرانی و موضوعات مناسبتی است.

 

در خصوص جزییات تبلیغات محیطی و نصب بنر در سطح شهر هم باید گفت که بخش اعظم آن مربوط به تبلیغات مناسبتی است که در طول سال اتفاق افتاده و بخشی هم بنرهای اطلاع رسانی پروژه‌های در حال اجرای شهرداری رشت هستند.

 

در حوزه اعتبارات سرفصل تشریفات نیز لازم به ذکر است که ۸۱ درصد آن مربوط به هزینه‌های پذیرایی 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × چهار =