پیام گرامیداشت مدیرکل بهزیستی گیلان به مناسبت ۱۳ آبان روز دانش آموز و مبارزه با استکبارجهانی

0 13

سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان ، در پیامی یوم الله ۱۳ آبان، روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را گرامی داشت.

عصر کاسپین/ متن پیام وی به شرح ذیل است:

” بسمه تعالی”

روز سیزدهم آبان، روز تلالو خیزش دلاورانه ی جوانانی متعهد و انقلابی بود که در کنارفراگیری دانش و علم  به مبارزه علیه استبداد و استکبار پرداختند.
ایران در سیزدهم آبان درخشید و هر یک از تشعشع‌های این درخشش مدیون یک جوان دانش‌آموز ایرانی بود. درخششی که هنوز ادامه دارد و از فروغ آن ایران درخشان است.

سیزدهم آبان روزی است که جوانان ایرانی، شرف و عزت و استقلال را به خود هدیه دادند و از استعمارگران غرورشان را پس گرفتند. سیزده آبان  روزی است که نوجوانان ایران از جان گذشتگی و رشادتشان را به جهانیان نشان دادند و با خونشان انقلاب را تثبیت کردند و در برابر ظلم و ستم سکوت نکردند.

روز دانش‌آموز، فرصتی برای تجدید عهد با قلم، کتاب و دین و دانش است. دانش‌آموزی که قدر گوهر خویش رابشناسد و ارزش زندگی و زمان را بداند، مجاهدی است که در سنگر دانش به ستیز با جهل، تاریکی و بی‌مسئولیتی می‌پردازد. دانش آموزان متعهد و بیدار ایرانی همواره در کنار درس و علم، برای ادب و هوشیاری اجتماعی نیز سهمی بزرگ قائل شده اند که نشان از ولایتمداری و بصیرت نوجوانان و جوانان ایرانی است و پایبندی به آرمانهای نظام را در طول تاریخ انقلاب اسلامی همواره ثابت کرده اند.

این جانب ضمن پاسداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، این روز بزرگ را که روز تجلی ارزش‌ها و پیشگامی دانش‌آموزان در عرصه‌ مبارزه با استکبار و بیدارگری است، گرامی داشته و از خداوند متعال سربلندی و پایداری ملت بیدار و آگاه ایران اسلامی را خواستارم.

سیدمهدی خدمت بین دانا
مدیرکل بهزیستی گیلان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 − 8 =