ارتقا سطح همکاری شهرداری و بانک صادرات در حوزه هوشمندسازی فرآیندهای مالی و تخصیص‌ها – افزایش درآمدهای سرمایه‌ای شهرداری رشت ظرف چند سال آینده

0 9

سید امیرحسین علوی شهردار رشت در دیدار با مدیر بانک صادرات استان گیلان گفت: هوشمندسازی فرآیندهای مالی و تخصیص‌ها در بانک صادرات از جمله مواردی است که میتواند به شهرداری رشت کمک کند.

 

عصر کاسپین/ سید امیر حسین علوی شهردار رشت در جلسه‌ای که با حضور مدیر و معاون بانک صادرات استان گیلان، معاون مالی و اقتصادی و رییس خزانه شهرداری رشت برگزار شد، اظهار داشت: بانک صادرات همواره در سالهای اخیر ارتباط دو طرفه و مثمر ثمری با شهرداری رشت داشته است.

 

شهردار رشت با بیان اینکه بروکراسی اداری بانک‌ها برای پرداخت منابع مالی از جمله مشکلات شهرداریهاست عنوان کرد: امیدواریم سطح همکاری شهرداری رشت و بانک صادرات افزایش یابد تا از این دو مجموعه به عنوان دو نهادی که از یکدیگر حمایت می‌کنند، یاد شود که این امر نیازمند شناخت ظرفیتها و بهره‌برداری دقیق از آنها است.

 

سید امیر حسین علوی ایجاد گردش مالی و سپس دریافت حمایتهای بانکی، دریافت تسهیلات برای پیشبرد پروژه‌های عمرانی، تسهیلات حوزه IT، هوشمندسازی فرآیندهای مالی و تخصیص‌ها را از جمله موارد قابل همکاری بین شهرداری و بانک صادرات خواند و تصریح کرد: تعیین سقف اعتباری و دریافت و بازپرداخت تسهیلات به شکل مرحله به مرحله میتواند کمک حال شهرداری رشت باشد.

 

وی با تاکید بر اینکه ظرف دو سه سال آینده علاوه بر درآمدهای روتین، درآمدهای سرمایه‌ای شهرداری رشت افزایش پیدا می‌کند، اضافه کرد: اگر شهرداری درصدد دریافت تسهیلات بانکی است به این خاطر است که این امر جزو تکالیف بودجه‌ای شهرداری محسوب میشود و عدم تحقق آن ضعف در اجرای لایحه بودجه به شمار می‌رود.

 

مدیر بانک صادرات استان گیلان هم در این جلسه اظهار داشت: شهر رشت جذابیت‌های بسیار زیادی دارد و ما آمادگی داریم برای بهبود شرایط شهر فضای بصری و امکانات آن همکاری لازم را به ویژه در بخش تسهیلات و با استفاده از خط اعتباری بانک مرکزی با شهرداری داشته باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار + یازده =