اقدامات پیشگیرانه جهت حفظ منافع سازمان و سرمایه انسانی ضرورت دارد

0 0

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، ضمن تاکید بر مقدم بودن پیشگیری از وقوع جرائم و تخلفات در نظام حقوقی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، گفت: مدیریت حقوقی دانشگاه باید تمرکز خود را در پیشگیری از بروز تخلف و جرائم، منعطف کند تا منافع سازمان و سرمایه انسانی آن حفظ شود.

عصر کاسپین/ دکتر حیدرعلی بالو- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نشست با مدیر و کارشناسان مدیریت حقوقی دانشگاه با اشاره به برجستگی‌های خاص مدافعان حقوقی، اظهار کرد:  حقوقدانان و کارشناسان این حوزه برای تأمین منافع و حفظ حقوق نظام سلامت استان، فراتر از  وظایف حوزه کاری خود، دلسوزانه تلاش می‌کنند.

 

وی، مقدم بودن پیشگیری از وقوع جرائم و تخلفات در نظام حقوقی دانشگاه علوم پزشکی گیلان را مورد تأکید قرار داد و افزود: طرح دعوا و پیگیری آن در دادگاه، حلقه آخر کار  اداره حقوقی است و باید مدیریت حقوقی دانشگاه، تمرکز خود را در پیشگیری از بروز تخلف و جرائم، منعطف کند تا منافع سازمان و سرمایه انسانی آن حفظ شود.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین  تقدیر از مدافعان حقوقی را که در دعاوی پرونده‌های حقوقی،  موفق عمل می کنند نیز یکی از ملازمات دانست.

 

گفتنی است در این نشست از سوی دکتر گنجی زاده- مدیر حقوقی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، گزارشی از آخرین وضعیت پرونده‌های حقوقی و کیفری، عدالت اداری و تعزیرات و سایر پرونده‌های قضایی و حقوقی دانشگاه  ارائه شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 − هفده =