برگزاری نشست تخصصی گردشگری مقاومت با حضور نمایندگان کشورهای جغرافیای مقاومت

0 17

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت از حضور در نشست تخصصی گردشگری مقاومت با حضور نمایندگان کشورهای جغرافیای مقاومت و شهرهای فعال گردشگری مقاومت، شیراز، قم، بوشهر، کرمان، اهواز و رشت به میزبانی شهر قم که به مدت ۴ روز در حال برگزاری است.، خبر داد.

عصر کاسپین/ علی محجوب گفت نمایشگاهی در کنار این نشست برگزار خواهد شد که شهرداری رشت نیز با محوریت شهید میرزا کوچک خان و مقاومت مردم گیلان و رشت نقش فعالی در این بخش خواهد داشت.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت تصریح کرد: حضور شهر رشت در این نشست و ارائه فعالیت های صورت گرفته به ویژه در موضوع نهضت جنگل، معرفی تولیدات مختلف با موضوع مقاومت و همچنین معرفی و انتقال تجربه در خصوص طرح‌های موفق گردشگری در حوزه نهضت جنگل، مشروطه، گردشگری انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم و جبهه سلامت که از سال گذشته تاکنون طراحی و در این کلانشهر اجرا شده است، از محور های این نشست خواهد بود.

محجوب همچنین موضوع هویت بخشی را یکی از موضوعات روز به ویژه برای جوانان و نوجوانان عنوان کرد و افزود یکی از کار هایی که می تواند در این راستا کمک کند همین موضوع گردشگری مقاومت است.

وی بیان کرد: مدیریت گردشگری سازمان فرهنگی شهرداری رشت هر اقدامی را برای توسعه و رونق گردشگری مقاومت انجام خواهد داد تا ضمن حفظ ارزش‌ها، گردشگری مقاومت نیز سامان یابد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفت + چهار =