تاکید بر توسعه همکاری های سازمان منطقه آزاد انزلی و بانک ملی

0 19

در راستای توسعه همکاری ها جهت ارائه تسهیلات و حمایت از فعالین اقتصادی نشست و گفتگوی احمد رضا رجبی مدیر امور شعب بانک ملی گیلان و عیسی فرهادی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

عصر کاسپین/ مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی در این نشست با اشاره به فعالیت بندر کاسپین و دو شهرک صنعتی در این منطقه بیان کرد : با توجه به موقعیت جغرافیایی ممتاز منطقه آزاد انزلی و روابط تجاری با کشورهای حاشیه خزر و اوراسیا حجم نقدینگی مناسبی از سوی سرمایه گذاران، تجار و بازرگانان در این منطقه در حال تبادل بوده و با توجه به فعالیت بیش از ۱۶۰ واحد تولیدی در دو شهرک صنعتی، بانکها می‌تواند با ارائه خدمات به فعالین اقتصادی و واحدهای تولیدی موجب رونق فعالیت های اقتصادی شود.

احمد رضا رجبی مدیر شعب بانک ملی گیلان نیز با استقبال از افزایش همکاری های دو سویه بر ارایه طرح های تسهیلاتی مناسب در حوزه سرمایه گذاری و صنعتی تاکید نمود.

وی به افزایش همکاری مبنی بر ارائه خدمات بانکی اعم از ارزی، ریالی، مالی و بانکداری الکترونیک به سازمان و حمایت از سرمایه گذاران جهت تولید و صادرات با رعایت مقررات جاری بانک اشاره نمود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 + هفده =