تجلیل مدیرکل بهزیستی گیلان از خانواده های فرزند پذیر

0 14

صبح روز دوم آبان ماه، به مناسبت سالروز ابلاغ قانون حمایت از کودکان و نوجوانان بی سرپرست و بد سرپرست در سال ۱۳۹۲ ، همگام با بهزیستی استان ها در سراسر کشور، طی مراسمی آکنده از مهر و عاطفه از خانواده هایی که فرزندانِ با شرایط ویژه را پذیرا بوده اند توسط مدیرکل بهزیستی گیلان در دفتر مدیریت اداره کل بهزیستی استان ، تجلیل به عمل آمد.

عصر کاسپین/  این مراسم که با حضور سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان، دکتر رضا جعفری معاون امور فرهنگی و اجتماعی بهزیستی استان، کارشناسان دفتر شبه خانواده  و مشاوران در کنار تعدادی از زوجین فرزند پذیر برگزار گردید ، پس از صحبت های معاون امور فرهنگی و اجتماعی پیرامون ارزش های والای اینگونه رفتارهای نوعدوستانه ، هر یک از والدین در خصوص تجربه های خود از حضور فرزند در خانواده ، دیدگاه های خود را مطرح نمودند.

 سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان نیز در این مراسم ضمن قدردانی از این والدین فداکار عنوان کرد: فداکاری و رفتار دلسوزانه ی شما جلوه ای از الطاف خداوند است و این عمل خداپسندانه شما نزد خداوند بسیار ارزشمند است و قطعا جایگاه ویژه ای دارد.

وی در ادامه با بیان این مطلب که حضور چنین افرادی در جامعه موجب خیر و برکت است خاطر نشان کرد: زوجینی که با وجود شرایط خاص اقدام به چنین عمل خداپسندانه ای می کنند نشان از وسعت قلبشان است و ما نیز به پاس فدارکاری هایشان ، قدردان این عزیزان هستیم.

شایان ذکر است در پایان مراسم توسط مدیرکل بهزیستی گیلان از این والدین فداکار با اهدای شاخه گل و لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده − 3 =