دستگیری عامل تیراندازی در لاهیجان

0 15

فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری عامل تیراندازی در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد و گفت: در این حادثه یک نفر مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

عصر کاسپین/ سرهنگ حمید محمدی‌نسب در جمع خبرنگاران با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای تامین و ارتقای امنیت، اظهار کرد: امنیت یکی از مهمترین و اساسی‌ترین نیازهای هر جامعه است.

وی افزود: در پی دریافت گزارشی مبنی بر تیراندازی منجر به جرح در یکی از روستاهای اطراف شهرستان لاهیجان، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان گفت: در تحقیقات و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، یک نفر به علت اختلافات شخصی با اسلحه شکاری به سمت یکی از اهالی روستا تیراندازی و پس از زخمی کردن او از محل متواری شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به انتقال فرد مجروح به بیمارستان بیان کرد: با اقدامات فنی متهم ۳۲ ساله این پرونده در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ محمدی‌نسب در پایان با اعلام اینکه متهم با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت خاطرنشان کرد: مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای شهروندان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × یک =