سازمان پدافند غیرعامل، تکمیل کننده ساختار دفاعی کشور

0 0

فرماندار رشت با بیان این مطلب که تهدیدات دشمنان تنها محدود به تحرکات نظامی نبوده و با انواع خرابکاری ها و تمرکز بر جنگ ادراکی سعی در ضربه زدن به نظام اسلامی دارند، اظهارداشت: سازمان پدافند غیرعامل، تکمیل کننده ساختار دفاعی کشور و تقویت کننده همبستگی ملی در برابر تهدیدات می باشد.

عصر کاسپین/ حمیدرضا امام پناهی صبح امروز چهارشنبه در مراسم نکوداشت هفته پدافند غیر عامل که در محل گلزار شهدای رشت و با حضور معاون قرارگاه سایبری کشور، مدیرکل پدافند غیرعامل استان و جمعی از مدیران کل استان،مدیران و کارکنان ادارات شهرستان برگزار گردید، ضمن بیان این مطلب که امروز و در مواجهه با انبوه تهدیدات مرئی و نامرئی دشمن، اهمیت دستور دوراندیشانه مقام معظم رهبری در لزوم تشکیل سازمان پدافند غیر عامل بیش از پیش مشخص گردیده است، اظهار داشت: اگر نسبت به هوشیاری و آمادگی دستگاه ها در چارچوب برنامه های پدافند غیرعامل غفلت شود، دشمن خسارات به مراتب بیشتری به زیرساخت ها و تاسیسات زیربنایی کشور در مقایسه با دوران دفاع مقدس وارد خواهد آورد.

نماینده عالی دولت در مرکز استان با طرح این موضوع که شناسایی تهدیدات دشمن و پیش گرفتن شیوه های مناسب خنثی سازی آن از ضروری ترین مباحث در زمینه پایداری ملی و مقاوم سازی کشور می باشد، اظهار داشت: سازمان پدافند غیرعامل با فعال سازی و بکارگیری توانمندی‌های بالقوه و مغفول، ضمن پر کردن خلاء های احتمالی، تکمیل کننده ساختار دفاعی کشور می باشد.

اما‌م پناهی با تاکید بر ضرورت کسب اطمینان از عدم بروز اختلال در امر خدمت رسانی به مردم در زمان وقوع حوادث طبیعی و یا تهدید های دشمنان، گفت: ارتقاء توان دفاعی هوشمندانه و غیر مسلحانه ایران اسلامی در برابر تهدیدات آشکار و نفوذ نامرئی طمع ورزان پرکین، موجبات رفع نگرانی‌ها از آینده کشور را فراهم خواهد آورد.

فرماندار رشت با اشاره به تلاش دشمنان در به کارگیری فناوری‌های نوین برای وارد آوردن حداکثر ضربات ممکن به سیستم دفاعی کشور، اظهار داشت: باید با استفاده از جوانان متعهد و متخصص ضمن همگام سازی فعالیت های پدافند غیر عامل با دانش و فناوری‌های روز دنیا و حل مشکلات، تهدیدها را به فرصت تبدیل نماییم.

گفتنی است در پایان، حاضران در مراسم با غبار روبی قبور مطهر شهداء و اهداء شاخه گل، به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 + 14 =