شهردار رشت : شهرداری رشت جهت مساعدت در تکمیل کتابخانه مرکزی آمادگی دارد

0 13

سید امیر حسین علوی شهردار رشت در بازدید از ساختمان کتابخانه مرکزی ضمن اعلام آمادگی شهرداری جهت مساعدت تکمیل این کتابخانه گفت: با راه اندازی ساختمان کتابخانه عواید آن نصیب شهر و شهروندان خواهد شد.

 

عصر کاسپین/ سید امیر حسین علوی شهردار رشت به همراه نادر حسینی عضو شورای اسلامی شهر، طیبه بینا مدیر منطقه دو و برخی دیگر از مسئولین مربوطه از کتابخانه مرکزی رشت و قسمتهای مختلف آن بازدید به عمل آورد.

 

شهردار رشت در خلال این بازدید برای مساعدت جهت تکمیل و راه‌اندازی کتابخانه مرکزی شهر اعلام آمادگی کرد و افزود: شهرداری رشت در پرداخت نیم درصد سهم شهرداریها به مجموعه کتابخانه‌های عمومی استان گیلان اهتمام ویژه‌ای دارد و حتما نسبت به انجام آن با نظارت اقدام خواهد کرد.

 

سید امیر حسین علوی با تاکید بر اینکه راه‌اندازی کتابخانه مرکزی علاوه بر تخصیص اعتبارات به یک عزم جهادی نیاز دارد، تصریح کرد: کتابخانه مرکزی با همه امکانات موجود در آن در واقع ظرفیتی ارزشمند برای شهر رشت است و عواید آن متوجه همه شهروندان میشود، بنابراین شهرداری در حد بضاعت و توان خود برای تکمیل و تجهیز آن مشارکت خواهد داشت.

 

لازم به ذکر است، در این بازدید همچنین مهمترین موانع و مشکلات تکمیل و راه‌اندازی کتابخانه مرکزی رشت، احیا درختان و فضای سبز محوطه ساختمان کتابخانه توسط شهرداری، افزایش شش برابری سرانه فضای عمومی شهر با راه‌اندازی این ساختمان، تعیین زمانبندی جهت بهره برداری از کتابخانه با هدف جلوگیری از استهلاک ساختمان مورد بحث، بررسی و تاکید قرار گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × 2 =