مدیریت شهری برآمده از خواست و نظر مردم است 

0 12

سید امیر حسین علوی شهردار رشت با فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت دیدار و گفت‌وگو کرد و دو طرف بر تقویت همکاری و مشارکتها جهت توسعه و آبادانی شهر و خدمت به شهروندان تاکید کردند.

 

عصر کاسپین/ سید امیر حسین علوی شهردار رشت در جلسه با فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت که با حضور مدیران شهری برگزار شد از زحمات سپاه و کارکنان خدوم این نهاد در ایام اخیر قدردانی کرد و اظهار داشت: شهرداری رشت علی‌رغم همه کمبودهای مالی و اعتباری که تمام شهرداریهای کشور با آن مواجهند تلاش کرده خدمات خود را بهینه و عادلانه در اختیار شهروندان قرار دهد.

 

شهردار رشت آسفالت کوچه‌ها، معابر و خیابانها را از جمله رسالتهای اجتماعی شهرداری خواند و عنوان کرد: شهرداری نهادی مردم محور است و بر اساس درآمدهایی که دارد، نسبت به ارائه خدمات به شهروندان اقدام می‌نماید، بنابراین تفویض برخی اختیارات به این نهاد در حل بسیاری از معضلات اجتماعی و فرهنگی و حتی اقتصادی مثمر ثمر واقع می‌شود.

 

سید امیر حسین علوی با تاکید بر اینکه موضوع انحصار طلبی، نهاد شهرداری را با مشکلات عدیده‌ای مواجه کرده است، افزود: اگر ساختارها به خوبی شکل بگیرد و موضوع تفویض اختیار عملیاتی شود، شهرداریها هم قادر خواهند بود برای موضوعات روزمره و اقدامات کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت خود برنامه‌ریزی درست‌تری داشته باشند.

 

محمد نیک فطرت فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت نیز در این جلسه ضمن تاکید بر ظرفیتهای بسیج و سپاه و لزوم بهره‌گیری از آن برای اقدامات فرهنگی و اجتماعی سطح شهر اذعان کرد: با توجه به کارنامه درخشان سپاه و بسیج در تمامی عرصه‌ها، تعاملات و همکاری فی‌مابین می‌تواند در راستای رفع مشکلات شهری موثر باشد.

 

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت ضمن قدردانی از مجموعه مدیریت شهری در انجام فضاسازی شهری و تبلیغات محیطی در مراسمات ملی و مذهبی و یادواره‌های شهدا گفت: مدیریت شهری برآمده از خواست و نظر مردم است و مجموعه سپاه نیز خود را خادم مردم دانسته و قطعا با هم افزایی و همکاری در این مسیر می‌توانیم گامهای مناسبی برداریم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست − 16 =