مشکلات نظام سلامت شهرستان‌ها با تفویض اختیار به مدیران شبکه ها سریعتر تعیین تکلیف می‌شوند

0 12

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان از تفویض بخش وسیعی از اختیارات قانونی به مدیران شبکه‌های بهداشت و درمان خبر داد و گفت: مشکلات نظام سلامت شهرستان‌ها با تفویض اختیار به مدیران شبکه ها، سریعتر تعیین تکلیف می‌شوند.

عصر کاسپین/ عصر امروز دکتر پرویز محمد نژاد – نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با دکتر حیدرعلی بالو – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

دکتر حیدرعلی بالو – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست از تفویض بخش وسیعی از اختیارات قانونی به مدیران شبکه‌های بهداشت و درمان خبر داد و اظهار کرد: مدیران شبکه ها، نمایندگان تام‌الاختیار دانشگاه در شهرستان‌ها هستند و مشکلات و موانع را پیش از رسیدن به مرکز استان، تعیین تکلیف می‌کنند.

 

وی با اشاره به فعالیت دانشکده پرستاری و مامایی و پیراپزشکی شرق گیلان در شهرستان لنگرود، افزود: وضعیت این دانشکده  کاملاً بررسی‌شده و به‌زودی مشکلات آن حل و رفع می‌شود.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: سیکل برنامه‌ریزی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر  مبنای  مطالعه، مشورت و تحقیق است و یقیناً علاوه بر منتفع شدن مردم، رضایت کارکنان را نیز  در پی خواهد داشت.

 

دکتر پرویز محمد نژاد – نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست ضمن تبریک انتصاب دکتر بالو به‌عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، اظهار کرد: دغدغه‌های نظام سلامت استان را کاملاً می‌شناسم و تمام تلاشم را در جهت ارتقای آن به کار خواهم گرفت.

 

وی با اشاره به برخی مشکلات موجود در بیمارستان لنگرود، افزود: این بیمارستان علاوه بر تأمین نیروی انسانی متخصص، نیازمند تجهیزات به‌روز پزشکی است.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی همچنین خواستار ساماندهی امور آموزش و ارتقای نظام آموزشی دانشکده پرستاری و مامایی و پیراپزشکی شرق گیلان شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × 5 =