پیام مدیرکل بیمه سلامت گیلان به مناسبت هفته بیمه سلامت

0 15

دکتر عاطف راد مدیر کل بیمه سلامت طی پیامی هفته بیمه سلامت را به همه خادمین نظام سلامت به ویژه مدیران و کارکنان خدوم سازمان بیمه سلامت ایران در سراسر کشور تبریک و تهنیت گفت.

عصر کاسپین/ در این پیام آمده است :اکنون که بیش از چهار دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را سپری می نماییم ، نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران می توانند به دستاوردهای حوزه سلامت علی الخصوص توفیقات سازمان بیمه سلامت در ایجاد دسترسی عادلانه به خدمات سلامت از طریق پزشک خانواده و نظام ارجاع ، خرید راهبردی خدمات سلامت ، اسقرار سازمان الکترونیک ،اطلاع رسانی کارآمد و ارتقاء سطح آگاهی های عمومی به منظور حفاظت مالی از بیمه شدگان با اجرای طرح دارویار و مشارکت در استقرار کامل خدمات بهداشتی و درمانی در اقصی نقاط کشور افتخار نمایند.

هفته بیمه سلامت فرصت مغتنمی است تا اهمیت و جایگاه بسیار مهم سازمان بیمه سلامت تبیین گردد. از طرفی این هفته فرصتی است تا با بازنگری و نگاه مجدد به توانمندی ها، دستاوردها و انتظارات موجود برای پاسخگویی منطقی وشایسته به مردم در قالب یک برنامه منسجم گام برداشته شود.

بی تردید دستیابی به اهداف فوق میسر نمی گردید ، مگر با تلاش و زحمات خالصانه و ایثارگرانه یکایک اعضای خانواده بزرگ بیمه سلامت در تمام سطوح و به طور اخص در سطح استان گیلان.

بدینوسیله ضمن ارج نهادن و قدر دانی از تلاش ها ی ارزنده همه دست اندرکاران حوزه بیمه سلامت آغاز هفته بیمه سلامت را تبریک عرض نموده و از خداوند متعال سلامتی ،سعادت ، سربلندی و توفیق روزافزون یکایک خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسئلت می نمایم .

دکتر عاطف رادمدیر کل بیمه سلامت گیلان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده − سیزده =