کارگزاران دولت سیزدهم، منشاء آثار خیر و ماندگار باشند/ مسائل درون خانواده، ربطی به نامحرمان ندارد

0 12

فرماندار رشت با تاکید بر اهتمام دولت به پاسخگویی بدور از فرافکنی و جبران عقب‌ماندگی‌ سالهای قبل، گفت: کارگزاران دولت سیزدهم وظیفه دارند تا با حضور میدانی، استفاده از فرصت‌های مغفول و به کارگیری استعدادهای جوان، منشاء آثار خیر و ماندگار باشند.

عصر کاسپین/ حمیدرضا امام پناهی در مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید بخشداری لشت‌نشاء، با اشاره به شاخصه‌های مدیران تراز انقلاب، گفت: اگر امروز شاهد ناکامی دشمنان خارجی و داخلی در همراه کردن مردم با اغتشاشگران و لطمه به امنیت پایدار کشور هستیم؛ یکی از عمده دلایل آن، تلاش کارگزاران و مدیران انقلابی برای خدمت‌ گزاری بی منت و حفظ و تقویت اعتماد عمومی نسبت به نظام، علی الخصوص در اندک زمان تصدی امور توسط دولت مردمی ایران قوی است.

نماینده عالی دولت در مرکز استان با اشاره به فرصت‌های برابری که در سایه جمهوری اسلامی برای نقش آفرینی یکایک شهروندان در جهت تحقق توسعه کشور به وجود آمده، ضمن تاکید بر برخورد قاطع با اغتشاشگرانی که فرصت امکان ابراز آزاد عقیده در جامعه اسلامی را به تهدید بدل می‌کنند، گفت: همانگونه که نتایج درخشان حاصل از وحدت دوران دفاع مقدس، تمامی تحلیلگران در سطح جهان را به حیرت وا داشت؛ امروز نیز مسئولین‌، مدیران و کارگزاران دولت مصمم هستند تا با پیش گرفتن رویه جهادی در کارها و همدل و هم نوا با مردم، منشاء آثار خیر و ماندگار باشند.

امام پناهی با طرح این پرسش که کسانی که دیروز با آگاهی از تلفات ناشی از تحریم دارویی کشور، حتی یک کمپین برای شکستن انحصار واکسن کرونا توسط استکبار جهانی تشکیل ندادند و امروز نیز چشم دیدن شادی مردم حتی در میادین ورزشی را نداشته و پیگیر حذف تیم ملی فوتبال از مسابقات جام جهانی بوده اند؛ چه دلیلی بر ایران دوستی و خیرخواهی خود دارند؟ گفت: آنان در واقع نسبت به مردم نامحرم بوده و شکوه گردهمایی چند روز قبل ۱۳ آبان ثابت نمود که ملت در حل مسائل و مشکلات درون خانواده، اجازه دخالت به بیگانگان و نامحرمان را نخواهد داد.

وی افزود: از عجایب روزگار ما این است، آنانی که بیش از ۱۷ هزار نفر از بی گناهان این کشور را به خاک و خون کشیدند، امروز با کمک هجمه رسانه‌ای غرب و پشتیبانی مالی از خزانه دلارهای نفتی نوکران منطقه‌ای استکبار، پیام‌آور صلح و آزادی شده‌اند.

وی جابجایی و تغییرات مدیریتی را عاملی برای پیشرفت دانسته و ضمن تشکر از تلاش های جهانبخش جم بخشدار سابق لشت نشاء، که بانی اقدامات موثر در حل مشکلات مردم بخصوص در مواجهه با بحران کم آبی بوده است و آرزوی توفیق برای مهرداد مزینی ویشکایی در سمت جدید؛ اظهار امیدواری کرد تا سرپرست جدید بخشداری لشت نشاء با همکاری و همفکری مردم، مسئولین و معتمدین، موجبات خدمات بیشتر و تحقق وعده های دولت سیزدهم در منطقه را فراهم آورد.

گفتنی است مهرداد مزینی پیش از این کارشناس امور اجتماعی استانداری، دبیر کارگروه شورای ترافیک، دبیر کارگروه حقوق شهروندی، کارشناس و رئیس امور اجرایی انتخابات بخشداری سنگر، مسئول امور روابط عمومی و امور اجتماعی بخشداری سنگر، مسئول پیگیری امور پروژه‌های عمرانی بخش سنگر، کارشناس مناسبت های مذهبی و دبیری ستاد بحران بخشداری سنگر را در کارنامه کاری خود دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده − یک =