آمادگی شهرداری رشت جهت کمک به اداره کل ورزش و جوانان گیلان جهت راه‌اندازی مجموعه زورخانه امام علی(ع)

0 14

سید امیرحسین علوی شهردار رشت در جریان برگزاری ویژه برنامه تجلیل ازورزشکاران بسیجی گفت: شهرداری رشت برای کمک به اداره کل ورزش و جوانان گیلان جهت راه‌اندازی هرچه سریعتر سیستم گرمایشی مجموعه زورخانه امام علی(ع) آمادگی دارد.

عصر کاسپین/ سید امیرحسین علوی شهردار رشت در ویژه برنامه تجلیل از ورزشکاران بسیجی که در زورخانه امام علی(ع) برگزار شد ضمن تبریک هفته بسیج به تمام بسیجیان اظهار داشت: ایجاد یک زورخانه خوب، به روز و آبرومند در شهر رشت همواره جزو آرزوهای ما بود که خوشبختانه محقق شد.

 

 

شهردار رشت تصریح کرد: طبق مصوبه ای که از دو دوره قبلی شورای اسلامی شهر رشت بر جای مانده هر بنایی که برای ایجاد مجموعه‌های ورزشی، خدماتی، درمانی، نظامی و مذهبی از شهرداری مجوز دریافت کند از پرداخت هرگونه عوارض به صورت کامل معاف می‌شود.

علوی ابراز داشت: شهرداری رشت به اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان کمک می‌کند تا قبل از فرارسیدن سرمای زمستان، هر چه سریعتر سیستم گرمایشی مجموعه زورخانه امام علی(ع) راه‌اندازی شود.

وی در پایان اضافه کرد: در این مقطع حساس از انقلاب اسلامی، همه ما باید دست به دست هم بدهیم تا در حوزه تبیین شعائر فرهنگی و ترویج ورزشهایی مانند ورزش باستانی به ویژه در بین نوجوانان و جوانان اقدامات در خور توجهی انجام گیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × چهار =