تکمیل عملیات آسفالت‌ ۵۴ کیلومتر از راه‌های ۲۴ روستای شهرستان

0 17

فرماندار رشت با اشاره به اهمیت برخورداری از راه ها و معابر مناسب در تحقق برنامه های مدون توسعه روستاها، گفت: از ابتدای سال جاری عملیات آسفالت ریزی و بهسازی ۵۴ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان، توسط بنیاد مسکن پایان یافته و هم اکنون ادامه این روند در حال پیگیری و اجرا می باشد.

عصر کاسپین/ حمیدرضا امام پناهی در جریان بازدید از عملیات آسفالت و بهسازی راه روستایی بیجاربنه از توابع بخش مرکزی که توسط بنیاد مسکن شهرستان در حال اجرا می باشد، تصریح کرد: باید با لحاظ ویژگی‌های فرهنگی، جغرافیایی و اجتماعی روستاها، در کنار فراهم آوردن امکان برخورداری از امتیازات رفاهی و زیرساخت‌های مناسب مانند راه با کیفیت، زمینه پایداری روستاها را به وجود آوریم.

فرماندار رشت با اشاره به بهسازی و آسفالت ریزی راه‌ها و معابر ۲۴ روستای شهرستان، مجموعا به طول ۵۴ کیلومتر و صرف اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان از ابتدای سال جاری تا کنون، با استفاده از اعتبارات ملی و استانی تخصیصی سال ۱۴۰۰ توسط بنیاد مسکن، اظهار داشت: در ادامه تلاش های محرومیت زدایی و رونق بخشی روستاها، عملیات آسفالت ۷ کیلومتر دیگر از راه ها و معابر ۶ روستای رشت، با هزینه ۹ میلیارد تومان در مدت باقی مانده از سال، اجرایی خواهد شد.

وی افزود: توجه به اجرای پروژه هایی از این دست، ضمن افزودن بر زیبایی بصری و عمران روستاها، موجب تحولات قابل توجه در اقتصاد خانوارهای روستانشین و حفظ روستاها به عنوان واحد تولیدی مهم در اقتصاد کلان کشور خواهد شد.

امام پناهی با تاکید بر تلاش برای شکل‌گیری مهاجرت معکوس و بازگشت رونق و توسعه همه جانبه به روستاها، گفت: تمامی مدیران و دست اندرکاران دستگاه ها، بدور از مسائل حاشیه‌ای و فرعی، حداکثر توان خود را برای ارتقاء ضریب برخورداری روستاهای مرکز استان از امکانات و زیرساخت های مناسب به کار خواهند بست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه + 13 =