حمایت دلخوش از بذرپاش؛ او می تواند موفق شود 

0 25

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه موفقیت وزیر راه و شهرسازی در تولید مسکن به همکاری دستگاه هایی مانند سازمان برنامه و بودجه و بانک ها بستگی دارد، گفت: آقای بذرپاش در صورت بهره گیری از تجارب مدیریتی خود می تواند در حوزه مسکن دستاوردهای خوبی داشته باشد.

عصر کاسپین/ سید کاظم دلخوش اباتری با اشاره به معرفی «مهرداد بذرپاش» به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی گفت: بدیهی است وضعیت بازار مسکن نامناسب است و برای اصلاح وضعیت کنونی باید مدیری توانمند و جهادی که برنامه‌های کوتاه مدت و بلندمدت برای تامین مسکن خانوارها داشته باشد به عنوان وزیر راه و شهرسازی انتخاب شود.

وی ادامه داد: بذرپاش که از سوی دولت به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی معرفی شده دارای سوابق مدیریتی خوبی در دولت، مجلس و دیوان محاسبات است و امیدوارم بتواند با حمایت دولت، مجموعه‌های مختلف را برای تولید و ساخت مسکن هماهنگ کند و مدیریت موثری داشته باشد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم گفت: البته لازم به ذکر است که موفقیت وزیر راه و شهرسازی در تولید مسکن به همکاری دستگاه‌هایی مانند سازمان برنامه و بودجه و بانک‌ها بستگی دارد.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان با اشاره به ضرورت توجه وزیر آینده راه و شهرسازی به پروژه راه آهن رشت – آستارا که مورد تاکید رئیس جمهور است، افزود: نباید فراموش کنیم وزارت راه و شهرسازی محدود به بخش مسکن نیست و باید وزیر بتواند در بخش‌هایی مانند حمل و نقل جاده ای، هوایی، ریلی و دریایی نیز برنامه داشته باشد و آن را اجرایی کند.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر بذرپاش بتواند در وزارت راه و شهرسازی از تجارب مدیریتی خود استفاده کند و از متخصصان و صاحب نظران بخش عمران کشور بهره ببرد می‌تواند در حوزه مسکن دستاوردهای خوبی را به ارمغان آورد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + یازده =