دختر ۱۶ ساله و خواهر کوچکش شاهد فجیع ترین صحنه قتل

0 70

دختر نوجوان و خواهر کوچکش که داخل حمام حبس شده بودند وقتی بعد از چند ساعت به سختی توانستند در حمام را باز کنند با صحنه تکان دهنده پیکر بی جان پدر و مادر خود روبرو شدند که در کف اتاق پذیرایی روی زمین افتاده بودند.

عصر کاسپین/ روز ۹ آذر ماه ‌دختر نوجوانی هراسان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس و خبر از وقوع  قتل  مادرش توسط پدرش را به پلیس اعلام کرد. ‌

خیلی زود تیمی از کارآگاهان جنایی به اسلام آباد یکی از محله های کرج رفتند و داخل یک خانه با جسد  یک مرد ۳۸ ساله و همسرش روبرو شدند.

خیلی زود بازپرس کشیک قتل  دادسرای جنایی کرج خودش را به صحنه تکان دهنده این جنایت رساند و در نخستین قدم بعد از اعلام مرگ مشکوک زوج جوان از سوی تیم پزشکی وی دستور داد پیکر هر دو برای معاینه دقیق کارشناسان به پزشکی قانونی منتقل شود.

در تحقیقات اولیه ۲ دختر نوجوان این زوج که شاهد ماجرا بودند. در اظهارات خود به افسر تحقیق پرونده گفتند: ما ۳ خواهر هستیم که در زمان حادثه خواهر بزرگ مان  که ۲۳سال دارد در خانه نبود من که ۱۶سال دارم و خواهر کوچکتر از خودم در خانه بودیم که پدرم با مادرم سر خرید خودرو باهم دعوا کردند پدرم بیکار بود و به دنبال خرید ماشین بود تا کار کند بر سر همین موضوع باهم مشاجره کردند بعد پدرم خیلی عصبانی شد. من و خواهرم را داخل حمام انداخت و در را بست و زندانی شدیم فقط صدای جیغ مادرم را می شنیدم بعد از مدتی دیگر صدایی نیامد بعد با کمک خواهرم با زحمت درحمام را بازکردیم بیرون که آمدیم دیدم مادرم در خون غلتیده و پدرم نفس های آخرش است.

 

بدنبال تحقیقات گسترده کارآگاهان دریافتند که این زوج سالها باهم اختلاف داشتند که ازهم جدا می شوند اما بعد از  کمی مرد به زندگی برگشته و تصمیم میگیرند زندگی خود را از سربگیرند.  تنها ۳ دختر داشتند اما بدنبال ادامه درگیری اختلاف مرد جوان با چاقو در روز حادثه همسرش را می کشد و بعد از این جنایت با قرص برنجی که همراهش بوده دست به  خودکشی  می زند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 − یک =