شیرابه؛ یکی از فاجعه بارترین تخریب زیست محیطی در گیلان

0 13

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس در جلسه انعقاد تفاهم نامه فی مابین شرکت آب و فاضلاب کشور و قرارگاه خاتم برای آبرسانی به مناطق محروم استان گیلان گفت: یکی از فاجعه بارترین تخریب زیست محیطی در گیلان مربوط به شیرابه است که اکنون به سمت دریا حرکت کرده و پیگیری‌های استانی برای این موضوع نیز فاقد نتیجه بوده است.

عصر کاسپین/ سیدعلی آقازاده دافساری نماینده مردم رشت و خمام و عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی در جلسه انعقاد تفاهم نامه فی مابین شرکت آب و فاضلاب کشور و قرارگاه خاتم برای آبرسانی به مناطق محروم استان گیلان گفت: یکی از فاجعه بارترین تخریب زیست محیطی در گیلان مربوط به شیرابه است که اکنون به سمت دریا حرکت کرده و پیگیری‌های استانی برای این موضوع نیز فاقد نتیجه بوده است.

وی افزود: مشکل پسماند و شیرابه به استان ما تحمیل شده و اگر دنبال راهکار نباشیم تخریب روز به روز بیشتر می‌شود و ممکن است بعدها غیرقابل کنترل شود.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم با بیان اینکه اگر پروژه‌های آب و فاضلاب ۱۵ سال قبل تکمیل می‌شد در هزینه‌ها چند هزار میلیارد صرفه جویی می‌گردید، بیان کرد: پروژه‌های آبفای گیلان با در نظر گرفتن حجم مسافران و گردشگران، استانی نیست و امیدواریم با تسریع در تکمیل آنها مردم از این فاجعه ملی نجات یابند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × چهار =