فرماندار لاهیجان: عمده‌ترین مشکل و نارضایتی مردم در بخش رودبنه مشکل ضعف ولتاژ برق است/ طولانی شدن روند حل مشکلات و خدمات رسانی باعث نارضایتی مردم میشود

0 18

طی نشستی در فرمانداری لاهیجان مشکلات برق شهرستان های لاهیجان و سیاهکل باحضور مدیر عامل شرکت توانیر، نماینده مجلس و مسوولان این دو شهرستان بررسی شد.

عصر کاسپین/ عمده مشکلات صنعت برق این دو شهرستان با حضور مدیر عامل شرکت توانیر بررسی شد که با پیگیری های صورت گرفته در مرحله اول برای رفع برخی مشکلات برق شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت.

فرماندار لاهیجان در این نشست ضمن تشکر از تمامی مسئولین پای کار در این مبحث اظهار داشت: همه ی مسئولین ذیربط شبانه روزی زحمت کشیدند تا بتوانیم از شدت مشکلات موجود بکاهیم. براتی افزود: در بارشها، میزان خرابی شبکه برق در چشمگیر است که متناسب با همین موضوع، ما در زمان بارش برف شاهد قطعی برق هستیم، زیرا عمده شبکه های روستایی در شهرستان ما مربوط به اوایل انقلاب و ۳۵ سال پیش است و شرایط اقلیمی و گذشت زمان ، فرسودگی و تخریب این شبکه را فراهم آورده است.

فرماندار شهرستان لاهیجان، طولانی شدن روند حل مشکلات و خدمات رسانی را باعث نارضایتی مردم دانست و افزود: چنانچه همه ی عزیزان مسئول، چاره اندیشی اساسی و حمایتهای اعتبارات ملی را در این بخش پیگیری نمایند، در شرایط مشابه دچار مشکلات جدی نخواهیم بود.

فرماندار لاهیجان در پایان گفت: عمده‌ترین مشکل و نارضایتی مردم در بخش رودبنه مشکل ضعف ولتاژ برق است. همچنین در این نشست مقرر شد برای رفع ضعف برق بخش رودبنه نیز احداث پست ۶۳/۲۰ کیلوولت در این منطقه به زودی آغاز شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یازده + دوازده =