مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان: نظارت بر اجرای کاهش ۱۰ درصدی مصرف برق ادارات و صنایع ادامه دارد

0 15

محمدتقی مهدیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان بر استمرار روند کاهش مصرف برق ادارات و صنایع در فصول غیرپیک تاکید کرد.

عصر کاسپین/ وی خاطرنشان کرد: با فرا رسیدن فصل سرد سال و افزایش مصرف گاز ، نیروگاه‌های سوخت فسیلی با مشکل کمبود گاز مواجه شده و متعاقبا توان تولید برق کاهش پیدا خواهد کرد.

مهدیزاده افزود: چنانچه کاهش و مدیریت مصرف بهینه برق اجرایی نشود ، ممکن است نیروگاهها به دلیل کمبود گاز در کشور از مدار خارج شده و دچار وقفه در تولید شوند که این مساله تبعات بسیاری به دنبال خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان گفت: براساس مکاتبه وزارت کشور و باتوجه به اهمیت موضوع ، شرکت‌های گاز، برق منطقه ای و توزیع نیروی برق استان، وظیفه پایش دقیق مصارف بهینه انرژی استان را به طور مداوم و مستمر بر عهده داشته و در صورت عدم توجه جدی دستگاه‌های مسئول به کاهش مصرف تا سقف تعیین شده ، شرکت‌های گاز و برق استان با اخطار قبلی نسبت به قطع گاز و برق مشترکین پرمصرف اقدام میکنند.
مهدیزاده تاکید کرد: کاملا ضروری است مشترکین بخش های مختلف در مدیریت مصرف برق و گاز همت کنند و مشترکین اداری و صنعتی باید درخصوص کاهش مصرف برق نسبت به مصرف هفته دوم آذر ماه سال جاری ، به میزان حداقل ده درصد اقدامات لازم را انجام دهند.

وی درپایان تقدیر مجدد از مشترکین استان و همراهی مسئولین و دستگاههای اجرای در گذر موفق از پیک تابستان اظهار داشت: برنامه ریزی های دقیق و برنامه های عملیاتی مدونی همچون تابستان سالجاری از سوی شرکت توانیر و توزیع برق گیلان برای عبور بدون خاموشی و مشکل از فصل زمستان نیز تهیه و در حال اجرا است و امیدواریم بتوانیم با تعامل و همکاری مشترکین در سطح استان بتوانیم تامین کنند برق مطمئن و پایدار برای گیلانی های گرامی باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 + 14 =