مدیرکل بهزیستی گیلان عنوان کرد:در شش ماهه اول سال جاری، نیکوکاران گیلانی بالغ بر ۳۸۰ میلیارد ریال به اقشار کم درآمد جامعه کمک کردند

0 16

سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان از کمک ۳۸۰ میلیارد ریالی نیکوکاران گیلانی به اقشار کم درآمد جامعه خبر داد و گفت : در شرایط حساس کنونی، یاری رسانی نیکوکاران گیلانی به اقشار کم در آمد و جامعه هدف بهزیستی، ستودنی است.

عصر کاسپین/ سیدمهدی خدمت بین دانا با عنوان اینکه در شش ماهه اول سال جاری، نیکوکاران گیلانی بالغ بر ۳۸۰ میلیارد ریال به اقشار کم درآمد جامعه کمک کردند اظهار داشت: در برهه حساس کنونی که با تحریم های ظالمانه مواجه هستیم مدیریت نیکوکاران بر توانمندی های جامعه به منظور هدایت منابع اقتصادی و خدماتی برای جامعه هدف بهزیستی، ستودنی است و در این راستا نیکوکاران با کمک مبلغی بالغ بر۳۸ میلیارد تومان در شش ماهه نخست سال جاری به صورت نقدی و غیر نقدی و یا ارائه کمک های خدماتی در کنار مددجویان بهزیستی بوده اند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: کمک های نیکوکارانه مردم بخشی از نیازمندی های اقشار کم درآمد را تامین می کند و با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه در قسمت ها و جاهایی که با کمبود منابع مواجه هستیم نیکوکاران همواره در کنار بهزیستی، خدمات و کمک های خود را ارائه می نمایند.

مدیرکل بهزیستی گیلان در ادامه افزود: فعالیت های نیکوکاران در قالب کمک های انفرادی و یا بصورت سازمان یافته و از طریق موسسات خیریه تحت نظارت صورت می پذیرد و کمک ها مستقیم به دست نیازمندان می رسد.

خدمت بین دانا در پایان تصریح کرد: هم اکنون بیش از ۹۰ موسسه خیریه تحت نظارت بهزیستی در سطح استان فعالیت می کنند که خدمات آنان بصورت سازمان یافته به افراد کم برخوردار و تحت پوشش بهزیستی ارائه می گردد. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × 3 =