مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان: افزون بر نیمی از جمعیت استان گیلان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند

0 10

در دیدار مدیرکل تامین اجتماعی استان با مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان بر اهمیت دو حوزه از حیث گستردگی مخاطبین و اثرگذاری اجتماعی و ضرورت تعاملات بیشتر تاکید گردید.

عصر کاسپین/ در این دیدار که همزمان با ۱۳ آذرماه ( روز بیمه ) صورت گرفت، دو طرف با تحلیل موضوعات مشترک کاری با اشاره به نقش و اهمیت هر دو مجموعه رسانه و تامین اجتماعی و تاثیرات اجتماعی آنها بر زندگی شهروندان و از سویی گستردگی مخاطبان، بر تقویت تعملات و همکاری ها تاکید نمودند.

علی حسین نژاد در این دیدار با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد جمعیت استان تحت پوشش این سازمان قراردارند افزود: ماهانه افزون بر ۱۵۰۰ میلیارد تومان تعهدات به جامعه هدف در قالب انواع مستمری ها، کمک هزینه ها، غرامتها و پوشش های درمانی در سطح استان ارائه می گردد.

وی با اشاره به اینکه مخاطبین تامین اجتماعی صرفاً مراجعه کننده نبوده و به منزله شرکای اجتماعی آن قلمداد گردیده و به واسطه پرداخت حق بیمه با مراجعین کمیته امداد یا بهزیستی متفاوتند اظهار داشت: مطالبه گری بر اساس حقوق قانونی از ویژگی های افراد تحت پوشش بوده و از این جهت با تغییر شرایط اقتصادی اجتماعی، ایجاد رضایتمندی و تحقق انتظارات روز افزون در این مجموعه گسترده، کاری سخت و دشوار است.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با تبیین برخی دستاوردها و اقدامات برای خدمت رسانی بهتر به بیمه شدگان، کارفرمایان و بازنشستگان، ظرفیت رسانه در جهت تنویر افکار عمومی و آگاهی بخشی و فرهنگ سازی به منظور نهادینه نمودن قوانین را بسیار حائز اهمیت برشمرده و از همکاری های صورت گرفته برای اطلاع رسانی به مخاطبین قدردانی نمود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × پنج =