معرفی پارک علم و فناوری گیلان به عنوان برترین پارک‌های علم و فناوری کشور

0 22

در آیین نکوداشت سالروز تاسیس معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم برترین پارک‌های علم و فناوری کشور معرفی شدند.

عصر کاسپین/ امروز و در مراسم اولین سال تاسیس معاونت فناوری و نوآوری وزارت عتف، پارک علم و فناوری گیلان به عنوان “برترین پارک در حوزه ترویج فرهنگ فناوری و نوآوری” از سوی معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم، انتخاب و معرفی و با اهدای لوح از ریاست پارک علم و فناوری گیلان تقدیر شد.

در آیین نکوداشت سالروز تاسیس معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم که به میزبانی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزیر علوم و معاونان پژوهشی و فناوری برگزار شد و پارک‌های علم و فناوری موفق از نظر شاخص‌های مختلف معرفی شدند.

در این آیین، پارک علم و فناوری گیلان از نظر شاخص توسعه فرهنگ فناوری و با عنوان “برترین پارک در حوزه ترویج فرهنگ فناوری و نوآوری” از سوی معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم، انتخاب و معرفی و با اهدای لوح از ریاست پارک علم و فناوری گیلان تقدیر شد.

همچنین در این مراسم از میان مدیران مراکز رشد فناوری کشور، از سرکار خانم مهندس پورمرادی مدیر مرکز رشد واحدهای فناور، پارک علم و فناوری گیلان به جهت زحمات و تلاش های خالصانه در انجام وظایف امور محوله به منظور پیشبرد برنامه‌های معاونت فناوری و نوآوری تقدیر و با لوح سپاسی از ایشان قدردانی شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفت + یک =