پژوهش ، گشودن افق های روشن برای آینده و ارایه راهکارهای مناسب برای پیشبرد اهداف سازمانی است

0 19

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی، ضمن تبریک فرا رسیدن روز پژوهش، از زحمات تلاشگران عرصه پژوهش، تحقیقات و فناوری، قدردانی کرد.

عصر کاسپین/ در پیام سرپرست دانشگاه  آمده است؛

 

۲۵ آذر که به عنوان روز پژوهش نامگذاری شده، فرصتی مغتنم برای یادآوری اهمیت و جایگاه عرصه پژوهش و قدردانی از زحمات تلاشگران حوزه تحقیقات و فناوری است.

 

بی تردید، پیشرفت و توسعه هر کشوری مرهون تلاش و زحمات پژوهشگرانی است که با مشاهده دقیق پدیده های پیرامون خود، نقاط قوت و ضعف را شناسایی کرده و برای رفع کاستی ها در پیشبرد اهداف سازمانی، راهکارهای مناسب را ارایه می کنند.

 

نگاه و ذهن پرسشگر محققان همواره در یافتن اطلاعات موثق و مستند، مسوولان کشور را در تحقق اهداف پیش رو و گشودن افق های روشن یاری رسانده است.

 

با عنایت به اینکه شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان «سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» نام گرفته، مسوولیت حوزه پژوهشی را دوچندان کرده است، زیرا تحقق موارد ذکر شده، بدون پژوهش و ارایه راهکارهای عملی و کاربردی امکان پذیر نخواهد بود.

 

اینجانب فرارسیدن روز پژوهش را به تمامی پژوهشگران پرتلاش به ویژه اساتید و کارکنان حوزه تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی گیلان تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، سلامتی و توفیق روزافزون برای همگان آرزومندم.

 

 

دکتر حیدرعلی بالو

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × دو =