با حضور مدیران ارشد توزیع برق گیلان برگزارشد: جلسه کمیته مدیریت بحران و پدافند غیر عامل

0 17

جلسه کمیته مدیریت بحران و پدافند غیر عامل با حضور  محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان برگزار شد .

عصر کاسپین/ در این جلسه مهدیزاده گفت : براساس تجربیات سالیان گذشته، در استان گیلان و درفصل زمستان شاهد وقوع موج های بارشی و سرد هستیم که ممکن است پایداری شبکه های توزیع برق را تحت تاثیر قرار دهد. 

وی افزود : تمامی امورها و ادارات تابعه باید آمادگی لازم برای پیشگیری از خسارات احتمالی را داشته باشند از این رو تمامی خودروهای عملیاتی باید با معاینات فنی لازم و سوخت گیری آماده اقدام باشند همچنین مرخصی های همکاران در واحدهای اجرایی ستاد و امورهای تابعه در زمان وقوع بحران لغو و اطلاع رسانی لازم به پیمانکاران طرف قرارداد نیز می بایست صورت پذیرد.

مدیرعامل توزیع برق گیلان خاطرنشان کرد : هنگام وقوع بحران پاسخگویی بسیار مهم است و همکاران آمادگی لازم برای پاسخگویی و دریافت آدرس های محل وقوع مشکل را به بهترین شکل داشته باشند . 

وی اظهار داشت : امروزه زندگی تمام مردم وابستگی شدیدی به انرژی برق و نعمت روشنایی دارد از این رو همگی باید تلاش کنیم تا در سریع ترین زمان خسارات احتمالی را برطرف کرده وخدمتگزار خوبی برای مردم شریف استان باشیم . 

مهدیزاده تاکید کرد: اجرای طرح ها و پروژه های مهم از جمله احداث کابل خودنگهدار و تاب آوری برای بهسازی و مقاوم سازی شبکه ها باید با جدیت و سرعت ادامه پیدا کند.

مدیرعامل توزیع برق گیلان افزود: ضروری است مناطقی که دارای کاستی هایی می باشند ، پس از  بررسی و شناسایی  با توجه به امکانات موجود نسبت به رفع آنها اقدام شود.

وی در پایان تاکید کرد: راحت ترین راه برای ارسال آدرس های های خاموشی از سوی مردم دانلود و نصب اپلیکیشن برق من می باشد از طریق سایت شرکت به آدرس www.gilanpdc.ir  قابل دسترس است. 

همچنین در این جلسه علی اکبرجوهری معاون بهره برداری و دیسپاچینگ بهمراه شهرام فلاح فعال رئیس گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل توزیع برق گیلان به ارائه موضوعات مرتبط در خصوص آمادگی در مقابل بحران و آسیب شناسی ادوار گذشته در سطح شرکت پرداختند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده − شش =