برای راه اندازی بیمارستان ۶۴ تختخوابی کومله لنگرود تا کنون بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه شد

0 20

در نهمین جلسه مدیران عضو شورای هماهنگی رفاه و تامین اجتماعی که به میزبانی مدیریت درمان استان گیلان در محل بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت برگزار شد دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی استان اظهار داشت برای راه اندازی بیمارستان کومله لنگرود بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

عصر کاسپین/ مدیر درمان تامین اجتماعی استان در ادامه افزود: هم اکنون مرحله اول آزمون جذب نیرو از طریق سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شده است که به زودی با پایان مراحل جذب نیروها بیمارستان تامین اجتماعی لنگرود آغاز به کار خواهد نمود.

دکتر ابراهیمی با بیان اینکه در شش ماه گذشته اتفاقات خوبی در مجموعه درمان تامین اجتماعی استان رخ داده است گفت : هم اکنون با کسب مجوز افزایش تخت های بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت از ۲۰۰ تخت به ۳۰۰ تخت از دانشگاه علوم پزشکی این بیمارستان به یک بیمارستان فوق تخصصی تبدیل خواهد شد. 

وی با بیان اینکه بزرگترین پروژه درمانگاهی کشور با زیر بنای حدود ۴۰۰۰ متر مربع  در محوطه بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) ساخته خواهد شد افزود: در راستای بازسازی اورژانس بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) مجوز ساخت دوطبقه با زیربنای نزدیک به ۵۰۰۰ مترمربع در محوطه بیمارستان کسب شد که طبقه دوم آن برای راه اندازی بخش آنژیوگرافی و جراحی قلب خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یازده + 7 =