بررسی طرح‌های عمرانی و فنی حوزه بهداشت و درمان استان

0 11

 نشست شورای فنی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور دکتر حیدرعلی بالو – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، تعدادی از معاونین، مدیران و کارشناسان ستادی در سالن اجلاس حوزه ریاست برگزار شد.

عصر کاسپین/ در نشست شورای فنی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، اعضا در خصوص طرح‌های عمرانی و فنی شهرستان رودسر ازجمله موضوع بهسازی، مرمت و بازسازی سقف بیمارستان رودسر مواردی را بررسی و تصمیماتی را اتخاذ کردند.

همچنین در این نشست، طرح‌های فنی و عمرانی مرکز آموزشی درمانی پورسینا رشت ازجمله راه‌اندازی بخش آنژیوگرافی محیطی، CT اسکن، اتاق‌های عمل این مرکز و پیشرفت اجرایی و راه‌اندازی هر چه سریع‌تر آن‌ها، موردبررسی قرار گرفت.

طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی بهداشت، یکی دیگر از موضوعات و مباحثی بود که در نشست امروز شورای فنی دانشگاه علوم پزشکی گیلان موردبررسی قرار گرفت.

ضرورت نگهداری صحیح از تجهیزات سرمایه‌ای، تجهیزات بیمارستانی و تأسیساتی در مراکز بهداشتی و درمانی از دیگر مباحثی بود که در نشست امروز شورای فنی دانشگاه مورد تأکید قرار گرفت.

همچنین در این نشست، مقرر شد تا هرکدام از پروژه‌های عمرانی در دست احداث دانشگاه علوم پزشکی گیلان دارای یک مهندس ناظر مقیم باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده − ده =