بسیج، همواره همگام با نظام، انقلاب و مردم بوده است

0 8

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان بابیان اینکه قشر سلحشور و همیشه درصحنه ی بسیج همواره همگام با نظام، انقلاب و مردم بوده ،گفت: اوج این رشادت‌ها در جنگ تحمیلی، دوران سازندگی، محرومیت‌زدایی و اکنون نیز در جنگ تمام‌عیار اقتصادی و شناختی برای همگان آشکار و مشهود است.

عصر کاسپین/ دکتر حیدرعلی بالو – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان صبح امروز در شورای فرهنگی دانشگاه در سالن اجلاس حوزه ریاست با تقدیر و تشکر از خدمات بی‌بدیل بسیجیان در طول دوران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: قشر سلحشور و همیشه درصحنه بسیج همواره  همگام با نظام، انقلاب و مردم بوده‌ و اوج این رشادت‌ها در جنگ تحمیلی، دوران سازندگی، محرومیت‌زدایی و اکنون نیز در جنگ تمام‌عیار اقتصادی و شناختی برای همگان آشکار و مشهود است.

وی همچنین به در پیش بودن ولادت حضرت زینب کبری سلام‌الله علیهما و نام‌گذاری این روز به نام روز پرستار اشاره کرد و افزود: پرستاران قشر پرتلاش نظام سلامت را تشکیل می‌دهند و خدماتی که به بیماران ارائه می‌دهند بسیار حائز اهمیت است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، ارائه خدمات مطلوب درمانی توسط پزشکان را مرهون زحمات و تلاش‌های شبانه روزی پرستاران دانست و گفت: کار پزشکان با تلاش‌های بی‌وقفه و شبانه ورزی پرستاران در بالین بیماران، معنا پیدا می کند.

دکتر بالو، نوع رفتار و سکنات پرستاران را در بهبود و کسب سلامتی بیماران مؤثر دانست و افزود: در بسیاری اوقات رفتار و سکنات پرستاران خودبه‌خود موجب بهبودی و تسریع آن در بیماران می‌شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین از خدمات بی‌بدیل و بی‌شائبه پرستاران به‌ویژه در طول دوران بحران کرونا تجلیل و قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی اسماعیلی – مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در این نشست با اشاره به نقش علمداری حضرت ابوالفضل العباس علیه‌السلام در قیام عاشورا، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در طول این سال‌ها با تأسی از قمر بنی‌هاشم علمدار پرچم اسلام بوده و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را حفظ کرده است.

وی به آینده روشن اسلام و انقلاب اشاره کرد و افزود: اسلام بیش از ۱۴۰۰ سال است که برقرار بوده و در فتنه‌ها ابتدا باید خود را حفظ کرده و ثابت‌قدم بمانیم.

گفتنی است در این نشست علاوه بر معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، جمعی از مدیران، کارشناسان و همچنین نمایندگان تشکل‌های دانشجویی به بیان برنامه‌ها، دغدغه‌ها و همچنین راهکارها برای پیشبرد امور فرهنگی دانشگاه، موادی را مطرح و پیشنهاد کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه + نوزده =