تجلیل از توانخواهان نخبه شهرستان رشت

0 1

به مناسبت گرامیداشت هفته افراد دارای معلولیت ، دکتر حمید رضا امام پناهی فرماندار رشت از توانخواهان نخبه و صاحب عنوان شهرستان رشت در محل فرمانداری رشت تقدیر کرد.

عصر کاسپین/ حمیدرضا امام پناهی در جلسه تجلیل از توانخواهان نخبه و صاحب عنوان شهرستان ضمن گرامیداشت یاد مرحوم باغچه بان اظهار داشت: در زمانی که جهان توجهی به معلولیت و محدودیت جسمی و ذهنی انسان ها نداشت، مرحوم باغچه بان ثابت کرد که هر کس با هر میزان از توانایی و استعداد و بدون توجه به محدودیت ها می تواند در پیشرفت جامعه و بالابردن کیفیت زندگی دیگران مفید باشد.

امام پناهی با اشاره به لزوم خلق فرصت‌های برابر نقش آفرینی در عرصه های گوناگون اجتماع برای تمامی شهروندان، خاطرنشان کرد: موفقیت به دست آمده توانخواهان در حوزه‌های گوناگون، نمونه ای از تلاش مردم یکپارچه ایران اسلامی در راه توسعه و به فعلیت درآوردن شعار “ما می‌توانیم” در عین کمبودها و دشمنی‌ها است.

وی افزود: توانخواهان موفق و نخبه ثابت کرده اند که محدودیت مانعی برای شکوفایی استعدادها نیست.

فرماندار رشت با بیان این مطلب که شرایط جسمی افراد، جایگاه آنان در اجتماع را تعیین نمی کند بلکه افکار سازنده و اثرگذاری در حرکت رو به جلوی جامعه و کشور، معرف جایگاه افراد است؛ تصریح کرد: جامعه موفق و رو به‌ جلو، جامعه‌ای است که افراد به جای انگشت نهادن بر کاستی ها، با هم افزایی در صدد رفع کمبودها باشند.

وی خطاب به توانخواهان حاضر در جلسه اظهار داشت: نخستین توانمندی غرورانگیز شما، شهامت ورود به اجتماع و رویارویی با مشکلات است.

در ادامه افراد حاضر به بیان دیدگاه‌های جامعه توانخواهان و طرح مسائل مشکلات خود پرداختند.

در پایان این جلسه، شش نفر از توانخواهان نخبه، عنوان دار و صاحب جایگاه در سطح ملی و بین المللی شهرستان رشت، در حوزه‌های علمی، ورزشی و کارآفرینی مورد تقدیر قرار گرفتند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × 1 =