تجهیزات پزشکی یکی از بخش های اصلی کار پزشکی است

0 12

سرپرست دانشگاه در حاشیه بازدید از نمایشگاه تجهیزات پزشکی گفت: تجهیزات پزشکی یکی از بخش های اصلی کار پزشکی است که در درمان بیماران تاثیر بسزایی دارد.

عصر کاسپین/ دکتر بالو-سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در حاشیه بازدید از نمایشگاه تجهیزات پزشکی با بیان اینکه  تجهیزات پزشکی یکی از بخش های اصلی کار پزشکی است که در درمان بیماران تاثیر بسزایی دارد، خاطرنشان کرد:  یکی دیگر از مزایای تجهیزات پزشکی این است که در سطح کشور و جهان  جزو تجهیزات هایتک(تکنولوژی بالا) محسوب می شود و در این حوزه  نقش تکنولوژی و پیشرفت علم ،  نقش  بسزایی دارد.

وی با اشاره به اینکه امروزه کشور ما در حیطه های تجهیزات پزشکی، حرفی برای گفتن دارد، تصریح کرد:  در این نمایشگاه، شاهد حضور  بسیاری از  شرکت های داخلی و همچنین تجهیزاتی با کیفیت بسیار بالا بودیم  که در بیمارستان‌های کشور و  استان  مورد  استفاده قرار می گیرد.

سرپرست دانشگاه اظهار کرد : بی تردید این عزیزان در کارشان موفق هستند و ما نیز  به آنان برای رسیدن  به موفقیت‌های بیشتر در این حیطه  کمک می کنیم.

وی با اشاره به  تاکیدات مقام معظم رهبری  در خصوص استفاده از امکانات و تولیدات داخلی، گفت: این مساله  از این نظر حایز اهمیت است که تولیدات داخلی  دستاوردهای بسیار زیادی برای کشور از جمله  اشتغال زایی، افزایش صادرات و معرفی کشور ایران  به جهان در زمینه تجهیزات هایتک، به ارمغان خواهد آورد. 

دکتر بالو یاد آور شد: دانشگاه علوم پزشکی گیلان تلاش می کند تا  در حد امکان  از  تجهیزات پزشکی تولید داخل  استفاده کند و   همکاران متخصص و فوق تخصص نیز در این مسیر حرکت کنند تا  انشالله هر سال شاهد موفقیت بیشتر این دوستان باشیم و روزی برسد که همه محصولات  ما ایرانی باشد و این امر باعث افتخار کشورمان شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 + هفده =