سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان:صیانت و تقویت بنیه فرهنگی و علمی کشور از مسیر وحدت حوزه و دانشگاه می‌گذرد

0 14

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی بمناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه، با بیان اینکه صیانت و همچنین تقویت بنیه فرهنگی و علمی در کشور از مسیر وحدت حوزه و دانشگاه ممکن می‌شود، گفت: بدون شک، عزت و استقلال جبهه فرهنگی و میدان علم و فناوری ایران بزرگ، جز با تداوم اندیشه و فکر دانشگاهیان و حوزویان ممکن نیست.

عصر کاسپین/ دکتر حیدرعلی بالو – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله دکتر مفتح،  فرا رسیدن روز وحدت حوزه و دانشگاه را تبریک گفت.

در متن پیام سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان آمده است؛

 حوزه و دانشگاه، دو بال علم و فرهنگ در جامعه ایرانی – اسلامی است و این دو قوای وحدت‌آفرین و دشمن‌شکن در طول دوران انقلاب اسلامی و پس‌ازآن، محور توسعه و اعتلای نظام اسلامی بوده است.

صیانت و همچنین تقویت بنیه فرهنگی و علمی در کشور از مسیر وحدت حوزه و دانشگاه ممکن می‌شود و بدون شک، عزت و استقلال جبهه فرهنگی و میدان علم و فناوری ایران بزرگ، جز با تداوم اندیشه و فکر دانشگاهیان و حوزویان ممکن نیست.

 آنچه اکنون موجب سربلندی و شکوفایی شتابان ایران اسلامی شده، انسجام و وحدت حوزه و دانشگاه بوده و این دو جبهه حق در آینده پیش رو با تمام قدرت از مرزهای  فرهنگی و علمی میهن عزیز دفاع کرده و در برابر هجمه‌های تفرقه‌افکنانه ایستاده و از آن حراست می‌کنند.

این‌جانب به نمایندگی از جامعه دانشگاه علوم پزشکی گیلان، فرارسیدن ۲۷ آذرماه، سالروز شهادت مظلومانه آیت‌الله دکتر محمد مفتح را که به نیکی به نام «روز وحدت حوزه و دانشگاه» نام‌گذاری شده است، گرامی داشته و تقویت وحدت و انسجام این دو بال فرهنگی و علمی کشور را از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

 دکتر حیدرعلی بالو

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 + 18 =