۸۵ درصد تعهد ایجاد اشتغال دستگاه ها محقق شده است

0 10

فرماندار رشت با تاکید بر اهمیت ثبت مشاغل ایجاد شده در سامانه رصد، در ارزیابی کارنامه عملکردی دستگاه ها، اظهار داشت: تاکنون ۸۵ درصد از تعهد ایجاد اشتغال دستگاه ها محقق شده است.

عصر کاسپین/ حمیدرضا امام پناهی در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان که با حضور روسا و نمایندگان دستگاه‌های مربوطه، بانک‌های عامل و با هدف بررسی آخرین وضعیت پرداختی ها و احصاء موانع جذب کامل اعتبارات برگزار شد، گفت: با توجه به قرار داشتن در یک‌چهارم پایانی سال، باید از فرصت باقی مانده برای جذب حداکثری اعتبارات، نهایت بهره برداری صورت پذیرد.

فرماندار رشت با بیان این مطلب که ثبت میزان اشتغال ایجاد شده توسط دستگاه ها در سامانه رصد، از جمله موارد اصلی در ارزیابی عملکرد ها می باشد، ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون از مجموع ۷۷۶۰ نفر تعهد ایجاد اشتغال دستگاه‌های اجرایی رشت، ۶۶۱۱ نفر معادل ۸۵ درصد تعهدات محقق گردیده است.

امام پناهی با بیان این مطلب که مشاغل خانگی به عنوان طرح هایی پردرآمد، زودبازده و راهکاری مهم برای خود اشتغالی و کسب درآمد خانوار محسوب می‌شود؛ از پرداخت ۲ میلیارد و ۸۷۳ میلیون تومان به ۶۸ طرح اشتغال خانگی خبر داده و اظهار امیدواری کرد تا در مدت باقی مانده از سال بقیه طرح های مورد تایید نیز از اعتبارات مناسب بهره مند شوند.

وی برای تسریع در احراز شرایط و جذب اعتبارات، خواستار هماهنگی بین دستگاه‌ها و بانک‌های عامل در مطالعه و معرفی طرح ها گردید.

نماینده عالی دولت در مرکز استان تسهیلات رونق تولید و تبصره ۱۶ را از دیگر موارد حمایتی دولت سیزدهم از تولید و ایجاد اشتغال معرفی و افزود: شهرستان رشت، ظرفیت بالایی برای ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی بخصوص در توانمندسازی خانواده های کمتر برخوردار را دارا می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دوازده − سه =