افتتاح بخش رادیولوژی و اکوکاردیوگرافی در پلی کلینیک تخصصی دریا(انزلی)

0 17

همزمان با سالروز بزرگداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، بخش رادیولوژی و بخش اکوکاردیوگرافی پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی انزلی با حضور دکتر دنیامالی نماینده مردم شهرستان انزلی، فرماندار این شهرستان، مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان و معاون درمان مدیریت درمان استان به طور رسمی افتتاح شد.

عصر کاسپین/ درمراسم افتتاح این دو بخش، دکتر دنیا مالی نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توسعه خدمت رسانی سازمان تامین اجتماعی دربخش درمان از خواسته های مهم بیمه شدگان  در شهرستان بندرانزلی است اظهارداشت؛ تامین اجتماعی بهترین پناه برای بیمه شدگان است تا بتوانند خدمات درمانی تخصصی را به طور رایگان دریافت نمایند.

ایشان ضمن قدردانی از تلاشهای مدیریت درمان استان در جهت  توسعه تجهیزات درمانی مراکز ملکی سازمان تامین اجتماعی، خواهان سوق دادن خدمات  د رمانی تخصصی در شهرهای دور از مراکز استان شد.

در این دیدار دکتر ابراهیمی مدیردرمان تامین اجتماعی استان بیان داشت؛ مدیریت درمان استان همواره در تلاش است تا با افزایش مراکز در شهرهای فاقد مرکز درمانی تامین اجتماعی و تجهیز مراکز درمانی دور از مرکز استان بهترین خدمات را در بهترین زمان به بیمه شدگان ارائه دهد.

درادامه دکتر ابراهیمی درمورد راه اندازی بخشهای افتتاح شده افزود؛ تجهیزات این بخشها که شامل دستگاههای رادیوگرافی(فک و صورت)، رادیو گرافی ثابت(تمام بدن) و اکوکاردیوگرافی می باشد با ارزشی بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال راه اندازی شد که نیاز مردم منطقه را از خدمات فوق برطرف خواهد نمود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه − چهار =