به منظور خدمت رسانی بهینه به جامعه هدف بهزیستی صورت پذیرفت: برگزاری نشست مشترک مدیرکل بهزیستی گیلان با ریاست و جمعی از کارکنان بهزیستی شهرستان سیاهکل

0 14

سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی استان گیلان با حضور در اداره بهزیستی سیاهکل، طی برگزاری نشستی، با ریاست و همکاران بهزیستی این شهرستان دیدار کرد.

عصر کاسپین/ سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان در این دیدار از ریاست و کارکنان بهزیستی سیاهکل بمنظور خدمت رسانی دلسوزانه به جامعه هدف و انجام صحیح و به موقع امور اداری تقدیر و تشکر کرد و مسائل و مشکلات مربوط به گروه های هدف بهزیستی اعم از مستمری بگیران ، خانواده های چند معلولی، اورژانس اجتماعی و ارائه خدمات نگهداری توانخواهان و سایر موارد مرتبط به بهزیستی شهرستان را مورد بررسی قرار داد.

همچنین در ادامه این نشست مشترک، ژیلا فقیه رئیس اداره بهزیستی شهرستان نیز ضمن خوشامدگویی به مدیرکل بهزیستی گیلان و هیئت همراه به تشریح عملکرد اداره بهزیستی شهرستان پرداخت و مطالبی را در خصوص ارتقای سطح کیفی و خدمت رسانی بهینه به مددجویان و توانخواهان شهرستان سیاهکل عنوان کرد.

در پایان نیز سید مهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان ضمن استماع گزارش عملکرد رئیس اداره و  نقطه نظرات همکاران، هرگونه مساعدت لازم درخصوص بررسی و رفع مشکلات همکاران را اعلام نمود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شش + 14 =