تقدیر مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان از رئیس پارک علم و فناوری گیلان

0 19

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان گیلان به منظور قدردانی از همکاری پارک علم و فناوری گیلان در اجرای آیین نامه بند (هـ) تبصره (۱۸) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور با رئیس پارک علم و فناوری گیلان دیدار و گفتگو کرد.

عصر کاسپین/ آقای علیرضا نوروزی، مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان گیلان به منظور قدردانی از همکاری پارک علم و فناوری گیلان در اجرای نمودن آیین نامه بند (هـ) تبصره (۱۸) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور با رئیس پارک علم و فناوری گیلان دیدار و گفتگو کرد.

علیرضا نوروزی در این جلسه که در سالن جلسات پارک و با حضور معاون فناوری و مدیر تجاری سازی و سرمایه گذاری این مرکز برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی از اجرای این قانون گفت: امور اقتصادی و دارایی استان آمادگی دارد تا موضوعات و چالش های شرکت های فناور و دانش بنیان استان را برای حل مشکل و ارائه راهکارهای اجرایی، دریافت و با وزیر اقتصاد و دارایی مطرح نماید.

وی همچنین با اشاره به اجرای تبصره (۱۸) قانون بودجه اظهار داشت: از ابتدای امسال و در راستای اجرایی نمودن این قانون بیش از ۳۲۰ میلیارد ریال در قالب تبصره (۱۸) به شرکت های دانش بنیان استان پرداخت شده که در کل کشور، استان گیلان را در رتبه سوم اجرایی نمودن این قانون قرار داده است.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان گیلان افزود: قطعا این موضوع با مدیریت پارک علم و فناوری گیلان و پیگیری های مدیر تجای سازی و سرمایه گذاری پارک علم و فناروی گیلان به خوبی انجام شد و ادامه این نقش آفرینی، نیاز به حمایت بیش از پیش صاحبان سرمایه و دستگاههای اجرایی مرتبط دارد تا زمینه بهره مندی از این قانون برای کلیه فعالان حوزه دانش بنیان فراهم شود.

علی باستی رئیس پارک علم و فناوری گیلان نیز ضمن قدردانی از همکاری‌های و جدیدت مدیران و کارشناسان سازمان امور اقتصاد و دارایی استان در این‌باره گفت: این افتخار برای کل استان است که توانسته با ظرفیت های موجود خود از این قانون بهره مند گردد.

وی افزود: کسب مقام سوم در جذب منابع تبصره (۱۸)، در کشور بر گرفته از همکاری و تعامل مدیریت اقتصاد و دارایی استان و نیز برخی دستگاه های اجرایی استان است که توانستیم نسبت به استان های دیگرپیشی بگیریم.

وی همچنین از همراهی و همکاری صمیمانه مجموعه کارشناسان و مدیریت امور اقتصادی و دارایی استان تشکر کرد.

نوروزی نیز در پایان با اهدای لوح تقدیر به ریاست پارک علم و فناوری گیلان و همچنین اهدای لوح قدردانی به مدیر تجاری‌سازی و سرمایه گذاری ضمن تشکر از پشتکار و جدیدت ایشان در پیگیری امور، ابراز امیدواری کرد با افزایش سطح تعاملات فی مابین، در آینده شاهد اقدمات بیشتری در حوزه رفع مشکلات امور مربوط به شرکتهای دانش بنیان باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفت + 7 =