شناسایی و حمایت از ۲۶۰ نخبه مددجوی گیلانی

0 15

دکتر عباس اهرابی، با اشاره به شناسایی نخبگان و مبتکران مددجو، عنوان کرد: این اقدام با هدف حمایت جدی از نخبگان و بهره گیری از استعداد علمی و فرهنگی آنها در راستای غنای فعالیتهای فرهنگی این نهاد صورت پذیرفته است.

عصر کاسپین/ وی با بیان اینکه تا کنون ۲۶۰ نخبه تحت پوشش را شناسایی کرده ایم، گفت: از این میان ۱۵۳ نفر دانش آموز، ۷۷ نفر دانشجو، ۱۳ نفر طلبه علوم دینی و ۱۷ نفر از غیر محصلین می باشند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان، با برشمردن زمینه های نخبگی، عنوان کرد: کمیته امداد استان در حوزه های علمی – پژوهشی، اختراعات، ورزشی، فرهنگی – هنری، علوم قرآنی و تحصیلی اقدام به شناسایی مددجویان نخبه نموده است.

اهرابی، اضافه کرد: در این طرح مددجویان دارای مقام های اول تا سوم ملّی و بین المللی در رشته های مختلف ورزشی، مقام های برتر کشوری در مسابقات و رویدادهای هنری، حافظین و برگزیدگان مسابقات قرآن کریم شناسایی شده اند.

وی، ادامه داد: مددجویان دارای اختراعات با کد ثبت، رتبه های برتر کنکور سراسری، دانش آموزان، دانشجویان و طلاب دارای معدل بالا، رتبه های برتر جشنواره ها و مسابقات علمی خوارزمی، رازی و جابربن حیان و دانش آموزان مدارس سمپاد و تیزهوشان از دیگر مددجویان نخبه شناسایی شده باشند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان با بیان اینکه از میان نخبگان شناسایی شده، دانشجویان دارای مقالات برتر علمی ISI و همایشی، تألیف و ترجمه کتاب علمی می باشند، افزود: طی تفاهم نامه ای که با بنیاد ملی نخبگان منعقد شده است، زمینه عضویت نخبگان تحت حمایت این نهاد در بنیاد فراهم گردیده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.