یادواره شهدای منطقه آزاد انزلی برگزار شد

0 13

همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی در آیین باشکوهی یادواره شهدای محلات منطقه آزاد انزلی با حضور خانواده معظم شهدا، رزمندگان و کارکنان و مدیران این سازمان در مرکز همایش‌های منطقه برگزار شد.

عصر کاسپین/ در این مراسم عیسی فرهادی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی توجه به سیره و مکتب حاج قاسم و شهدا را الگویی مناسب برای مردم و ما مسئولین محسوب می شود

هدف از برگزاری این مراسم را که از وظایف مجموعه خود دانست ، عمل به منویات رهبر معظم انقلاب در زنده نگاه داشتن یاد شهدا است و تکریم خانواده شهدا دانست و تاکید نمود که باید آنگونه عمل کنیم که در روز قیامت شهداء شفیع ما باشند

در این مراسم سردار هامون محمدی از فرماندهان جبهه مقاومت و همرزم سردار شهید سلیمانی، سیره، روش و منش حاج قاسم سلیمانی، مکتب خودسازی و انسان سازی است.

سردار محمدی با بیان اینکه زندگی نامه حاج قاسم چراغ راه و هدایت بشری است، گفت: مطالعه و تبیین زندگی نامه حاج قاسم سلیمانی نیاز اصلی امروز جامعه است.

 

همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه سردار دل‌ها سرشار از عاطفه و مهربانی بود، گفت: شهید سلیمانی در عین مهربانی و عطوفت، در مقابل دشمن بسیار قاطع و شجاع بود.

سردار محمدی با تاکید بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا گفت: دشمن ما بسیار عنود بود، بسیار بی رحم بودند به خودشان رحم نمی کردند.

سردار محمدی، اخلاص، تقوی و عمل صالح حاج قاسم سلیمانی را مثال زدنی خواند، اضافه کرد: حاج قاسم همه کارهایش الهی بود.

مداحی ذاکر اهل بیت محمد امینی، اجرای گروه سرود ضحی ، گفتگو با پدر شهید دانشمند هسته ای مصطفی احمدی روشن ، شعرخوانی زهرا جعفری نیا دختر شهید مدافع حرم جهانگیر جعفری نیا و اجرای حماسی کودک دهه نودی محمدیحیی گلزار از برنامه های این مراسم بود.

در پایان این مراسم باشکوه با اهدای تندیس یادمان و تمثال شهدا از والدین و خانواده شهدای منطقه تحلیل به عمل آمد‌.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 + 14 =