ارتقاء سلامت مناطق محروم، در دستور کار کارگزاران دولت قرار دارد

0 9

فرماندار رشت با اشاره به اراده دولت سیزدهم مبنی بر ارتقاء شاخص‌های بهداشتی در مناطق کمتر برخوردار، اظهار داشت: با بهره برداری از مرکز خدمات جامع سلامت سلیمانداراب، شاهد سیمای بهتری ارائه خدمات بهداشتی به مردم منطقه خواهیم بود.

عصر کاسپین/ حمیدرضا امام پناهی ظهر امروز (چهارشنبه) با حضور در محله سلیمانداراب و بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت شهری این منطقه، با تاکید بر اهمیت دسترسی آسان مردم به خدمات بهداشتی و درمانی، گفت: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، سیاست‌گذاری‌ها در جهت برخورداری همگانی از خدمات بهتر و بیشتر بهداشتی و درمانی بوده است.

امام پناهی با بیان این مطلب که ارتقاء شاخص ها و تسهیل دسترسی ساکنین مناطق روستایی، حاشیه شهرها و کمتر برخوردار به خدمات بهداشتی و درمانی از جمله دستاوردهای ارزشمند جمهوری اسلامی بوده، اظهار داشت: با بهره‌برداری کامل از مرکز جامع خدمات سلامت شهری شماره ۱۶ سلیمانداراب، شاهد سیمای بهتری از ارائه خدمات بهداشتی به بیش از ۲۶ هزار نفر ساکنین منطقه و محلات همجوار خواهیم بود.

فرماندار رشت با اشاره به توسعه زیرساخت های بهداشتی و گسترش شبکه درمانی در سال‌های پس از پیروزی انقلاب، گفت: آثار مثبت اقدامات جهادی کارگزاران نظام مقدس اسلامی را در کنترل موفق همه‌گیری ویروس کرونا، کاهش میزان مرگ و میر مادران و نوزادان و ریشه‌کنی بسیاری از بیماری ها شاهد بوده‌ایم.

وی شناسایی و رفع عوامل تهدید سلامت عمومی و همچنین آموزش الگوهای مناسب بهداشتی و غذایی را از دیگر خدمات ارزنده مراکز بهداشتی برشمرد.

مرکز خدمات جامع سلامت سلیمانداراب، در اثر تلاش و همت جهادی متولیان و پس از مدت ها رها شدگی؛ در دولت سیزدهم نوسازی و تجهیز گردیده و انشاءالله در ایام مبارک دهه فجر به بهره‌برداری کامل خواهد رسید.

نماینده عالی دولت در مرکز استان در ادامه، ضمن گفتگو با متولیان امر بهداشت شهرستان، از مشکلات دو مرکز سلامت نخودچر و رشتیان مطلع و نسبت به پیگیری مسائل و بهره‌برداری در کمترین زمان ممکن، قول مساعد داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 − چهار =