ایجاد اشتغال برای ایثارگران در شهرک های صنعتی با تدوین بسته‌های حمایتی قانونی

0 9

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان در نشستی با مدیرکل بنیاد شهید استان گیلان گفت: برای من افتخاری بزرگ است که در خدمت ایثارگران و خانواده‌های معظم‌شان باشیم.مطابق حمایت های قانونی ،ایثارگران می توانند در واحدهای صنعتی مشغول به کار شوند.

عصر کاسپین/ مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان در نشستی با مدیرکل بنیاد شهید استان گیلان گفت: برای من افتخاری بزرگ است که در خدمت ایثارگران و خانواده‌های معظم‌شان باشیم.

وی با بیان اینکه بعنوان یک سرباز بهترین روزهای کاری‌ام یقیناً روزهایی است که در خدمت این بزرگ مردان و خانواده‌های محترمشان باشم، گفت: ما آمادگی هرگونه همکاری جهت ایجاد اشتغال برای خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را داریم.

 محبوبی در ادامه خاطرنشان کرد: در مقوله فرهنگی نیز از تمام ظرفیت‌ها بهره خواهیم گرفت.

وی یادآور شد:  واحدهای صنعتی نیز از بسته‌های حمایتی قانونی جهت افزایش اشتغال استفاده خواهند کرد.

محمدرضا داوطلب نیز انعقاد تفاهمنامه فی مابین بنیاد و این مجموعه را قدمی برای ارائه خدمت رسانی مطلوب تر به جامعه ایثارگری به ویژه متقاضی اشتغال دانست و اظهار کرد: این تفاهمنامه در راستای تحقق اهداف شعار امسال و اشتغال زایی برای ایثارگران واجد شرایط منعقد خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه اشتغال ایثارگران واجد شرایط یکی از دغدغه های مدیران بنیاد است افزود: استفاده از ظرفیت های موجود در شرکت شهرک های صنعتی استان به منظور ارائه مشاوره های فنی و تخصصی به ایثارگران دارای طرح های خود اشتغالی و کار آفرینی و جامعه ایثارگری جویای و همچنین ساماندهی ایثارگران واجد شرایط از جمله موارد مورد توافق فی ما بین است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با بیان اینکه طی هماهنگی های انجام شده با بانک های عامل استان زمینه حمایت از کسب و کارهای نوپا فراهم شده است گفت: باید از تمام امکانات و ظرفییت های موجود برای رفع دغدغه های ایثارگران تلاش کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × 3 =