برگزاری جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران در بهزیستی گیلان

0 29

صبح روز نوزدهم دی ماه؛ جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران با حضور مجیدرضا اصلاحی معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی گیلان و سایر اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران در دفتر معاونت پشتیبانی اداره کل بهزیستی استان برگزار شد.

عصر کاسپین/ مجیدرضا اصلاحی معاون پشتیبانی بهزیستی گیلان در این جلسه بر ضرورت آمادگی کامل اعضای ستاد بحران بهزیستی استان و شهرستانها و استفاده از تمام ظرفیت دستگاه های اجرایی در جهت مدیریت بحران های احتمالی  تاکید کرد و گفت: با توجه به برودت هوا و احتمال بارش های سنگین برف در مناطق شهری و روستایی کلیه مدیران و مسئولان بهزیستی استان باید در مواقع بروز بحران با حضور سریع و به موقع ، اقدامات لازم را انجام دهند.

 وی در ادامه خاطر نشان کرد: در بحث مدیریت بحران ، پیشگیری از بحران وآمادگی برای مقابله با بحران از اهمیت خاصی برخوردار است و برای پیشگیری از وقوع خسارات ناشی از حوادث طبیعی همه عوامل بهزیستی استان می بایست از قبل برای مقابله با حوادث احتمالی برنامه ریزی کنند.

همچنین در ادامه سایر اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران بهزیستی گیلان گزارشات خود را از اقدامات صورت گرفته ارائه نمودند و مقرر شد مصوبات جلسه به بهزیستی شهرستانها ابلاغ شود تا با آمادگی کامل در جهت مقابله با بحران های ناشی از حوادث طبیعی اقدام نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شش + 7 =