حضور شرکتهای فناور در نمایشگاه خدمات کسب و کار گیلان

0 18

هدف از برگزاری نمایشگاه ایجاد یک زیست‌بوم و فضای مطلوب کارآفرینی مبتنی بر فناوری‌های نوین در سطح استان بوده و ارائه طرح و آگاه سازی عموم مردم از خدمات متعدد و روند حوزه کسب و کار و صدور مجوزهای کسب و کار از اهداف دیگر این نمایشگاه می باشد.

عصر کاسپین/ استان گیلان به عنوان اولین استان برگزار کننده خدمات کسب و کار در استان ها برای اجرای این نمایشگاه پیشقدم شده است.

دکتر مرجان میرزنده دل مدیر تجاری سازی و سرمایه گذاری پارک علم و فناوری گیلان در اباره این نمایشگاه گفت: ما در این نمایشگاه با حضور ۸ شرکت در زمینه های تولید محتوی آموزشی در حوزه کسب و کار و طراحی و تولید نرم افزارهای تحت وب و همچنین خدمات مرکز داده امن و سامانه مدیریت هوشمند مشتریان و… حضور یافتیم.

وی افزود: کارگزار فن بازار منطقه ای استان گیلان نیز در این نمایشگاه حضور دارد که مباحثی مانند مالکیت فکری و اتصال بین صنعت و فناوران را برعهده دارد که در این نمایشگاه مشارکت دارند.

میرزنده دل خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم نمود اتصال بین فناوارن و صنایع جهت برآوردن نیازهای صنایع فراهم شود.

مدیر تجاری سازی و سرمایه گذاری اداره پارک و علم فناوری تصریح کرد: این نمایشگاه از سطح خوبی برخوردار است و بازدید کنندگان استقبال خوبی داشتند.

وی افزود: اتصال بین صنایع و فناوارن استان برای جذب سرمایه گذار و پیشبرد پروژه های فناوران و به ثمر رساندن پروژه‌های فناوران است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × 4 =