خطر نفوذ دشمن با استفاده از زبان هنر، جدی گرفته شود/ جمهوری اسلامی، الگوی موفق وحدت اقوام و مذاهب در جهان است

0 16

فرماندار رشت با اشاره به لزوم اشراف بر زمینه های گوناگون فعالیت دشمنان در بستر جنگ ادراکی و نبرد ترکیبی، اظهارداشت: خطر نفوذ دشمن با استفاده از فضای مجازی و انتقال پیام های هدفمند با زبان هنر، جدی گرفته شود.

عصر کاسپین/ حمیدرضا امام پناهی صبح امروز (دوشنبه) در جلسه کمیسیون اقوام و مذاهب شهرستان، ضمن تسلیت شهادت سید شهداء مدافعان حرم و همراهان والامقامش، با بیان این مطلب که از جمله خدمات حاج قاسم مقابله با عقاید انحرافی در قالب مبارزه با گروه تروریستی پرورده استکبار یعنی داعش بوده، اظهار داشت: جهان سلطه در طول تاریخ و به انحاء گوناگون در صدد تخریب چهره ادیان الهی بوده و در سال‌های اخیر نیز با حمایت از گروه انحرافی داعش قصد داشته تا با ارائه چهره ای خشن از اسلام و تقویت حس دوری گزینی از آموزه های ناب دینی، به اهداف شوم خود دست یابد؛ اما با جانبازی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، در رسیدن به اهداف خود ناکام ماند.

بنابراین برای فرونشاندن خشم ناشی ازتحقیر در میدان و دیپلماسی، مبادرت به حذف فیزیکی ایشان و راه اندازی جنگ ترکیبی و ادراکی و شبهه افکنی در حوزه عقیدتی جوانان نموده است.

فرماندار رشت با اشاره به تلاش غرب در پوشاندن لباس مبدل بر افکار خطرناک و انحرافی در قالب آثار به ظاهر هنری، کارهای فرهنگی و شعارهای فریبنده، گفت: ضروری است تا خطر نفوذ دشمن از بستر فضای مجازی و انتقال پیام های هدفمند و تبلیغ نحله های انحرافی با زبان هنر بخصوص موسیقی، جدی گرفته شود.

وی با تاکید بر نقش هنرمندان، اندیشه ورزان، اصحاب رسانه و فعالین فرهنگی در مقابله با دسایس استکبار اظهار داشت: پاسخ هر تحرک دشمن باید از همان جنس بوده و شبهات القاء شده در بستر فعالیت های هنری، با زبان هنر پاسخ داده شوند.

*عصبانیت دشمن نسبت مستقیم با شکست‌هایش دارد

امام پناهی با اظهار این نکته که عصبانیت و حجم فعالیت های تخریبی دشمن نسبت مستقیم با موفقیت جبهه مقاومت اسلامی و استقبال توده ها از پیام انقلاب اسلامی دارد؛ خاطرنشان کرد: بنابراین هر زمان با شدت گیری حملات و اقدامات دشمن مواجه بوده ایم، یقینا در یکی از عرصه‌های مقابله، ضربات مهلکی بر حیثیت دشمن وارد آمده است.

وی افزود: آتش افروزی دشمنان در آشوب‌های اخیر نیز ناشی از ناکامی های پی در پی آمریکا و غرب در صحنه مقابله با جمهوری اسلامی در عرصه های بین المللی و به بن بست رسیدن فشار تحریم ها می باشد.

نماینده عالی دولت در مرکز استان با تاکید بر این موضوع که تنوع قومی و مذهبی ایران اسلامی ظرفیت و فرصت بزرگی برای هم افزایی توانمندی‌ها در مسیر توسعه همه جانبه فراهم آورده است؛ اظهار داشت: شناخت و بکار بستن ظرفیت‌های شناخته و مغفول فرهنگ ایرانی_اسلامی که ریشه در تاریخ و باور های دیرین ایرانیان و میراث مشترک در بین تمام اقوام و مذاهب می باشد؛ بهترین راهکار مقابله با عقاید نوظهور و انحرافی است که سنخیتی با باورهای تاریخی و دینی ملت ندارند.

امام پناهی افزود: بخشی از دفاع موثر در برابر تهاجم شبهه افکنانه و جنگ ترتیبی دشمن، باید در قالب بیان واقعیات جاری در متن جامعه غربی و پاک کردن بزک از چهره آن صورت پذیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 − 2 =