شهرستان ماسال نیازمند یک مرکز درمانی تامین اجتماعی برای ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان این شهر است

0 36

مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان به منظور بررسی شرایط و نحوه دریافت خدمات درمانی بیمه شدگان و بازنشستگان شهرستان ماسال با رئیس و اعضای کانون بازنشستگان این شهرستان نشست دیدار نمود.

عصر کاسپین/ در این دیدار،  دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان اظهار داشت؛ مهمترین هدف مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان فراهم نمودن بستری است که خدمات درمانی، با کیفیت و سهولت بیشتری دراختیار بیمه شدگان و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی قرار بگیرد، به همین منظور این مدیریت در تلاش است تا با رایزنی و پیگیریهای مورد نیاز به این هدف مهم جامه عمل بپوشاند وبا احداث  مرکز درمانی  در شهرستان ماسال  از دغدغه های درمانی بیمه شدگان و بازنشستگان این شهر بکاهد.
دکتر حسین ابراهیمی افزود؛ براساس قوانین و ظوابط سازمانی برای ساخت درمانگاه در شهرهای فاقد مرکز درمانی نیاز به تهیه زمین اهدائی و  رسیدن به حد نصاب تعیین شده تعداد بیمه شدگان آن شهر میباشد که تلاش خواهیم نمود تا با همکاری مسئولین و نهادهای ذیربط این شهرستان، مجوزهای لازم در این خصوص را در اسرع  وقت دریافت نماییم.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان ماسال ضمن قدردانی و ابراز خورسندی از توجه وتلاشهای مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان در جهت رفع نیازهای درمانی بیمه شدگان خصوصا بازنشستگان عنوان کرد؛ شهرستان ماسال از شهرهای بزرگ، پرجمعیت، توریست پذیر و دارای روستاهای با جمعیت سالمند است. از آنجایی نزدیکترین مرکز درمانی تامین اجتماعی (فومن)با این شهر حدود۳۰ کیلومتر فاصله دارد، لزوم احداث یک درمانگاه مجهز برای بیمه شدگان بشدت احساس میگردد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده − 8 =